از شب گذشته شایعات زیادی پیرامون نیمکت استقلال در رسانه‌ها منتشر شده است. با وجود اینکه جواد نکونام با آبی‌ها قرارداد دارد، اما اخباری درخصوص احتمال تغییرات روی نیمکت آبی‌ها شنیده می‌شد و حتی اسامی نام آشنایی برای تصدی پست سرمربیگری استقلال نیز به میان آمد.

با وجود اظهارات نکونام و اعلام رسمی او مبنی بر ماندن در استقلال برای ساخت یک تیم قدرتمند در فصل بعد، همچون همیشه شایعات پیرامون نیمکت استقلال مطرح شده است. در حال حاضر هلدینگ خلیج فارس به عنوان مالک باشگاه استقلال باید در این خصوص تصمیم‌گیری کند. هیئت مدیره جدیدی که قرار است به زودی کارش را در این باشگاه آغاز کند، تصمیمات مدیران ارشد هلدینگ را تصویب کرده و مدیرعامل بعدی استقلال نیز بر اساس همین مصوبات برنامه‌ها را پیش خواهد برد.

در اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی باشگاه استقلال ساعتی پیش منتشر کرد، آمده است که نماینده هلدینگ به همراه اعضای هیئت مدیره، مدیریت باشگاه و مربیان جلسه‌های پیش فصل را آغاز کردند تا نقشه راه حضور پرقدرت برای فصل بعد را ترسیم کنند. این می‌تواند یک تضمین بزرگ برای ادامه همکاری نکونام و استقلال باشد تا او به کارش در این باشگاه ادامه دهد.

بخوانید:  مصوبات هفتمین جلسه هیات بدوی مجوز باشگاهی

با این حال، فوتبال ایران نشان داده که هر لحظه می‌تواند با غافلگیری و اتفاقات غیرقابل پیش‌بینی همراه باشد. اما چیزی که تا به امروز مشخص است، نکونام برای فصل بعد کارش را آغاز کرده و در تدارک تهیه لیست نهایی بازیکنان موردنظرش است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *