دریاچه میشیگان یکی از زیباترین نواحی با طبیعت بکر فوق العاده در آمریکا بوده که شما علاقه مندان می‌ توانید در این بخش زیبایی‌های زیادی از آن را بشناسید. این دریاچه مناظر شگفت انگیزی دارد.

ارتفاعات میشیگان

معرفی دریاچه میشیگان:

اگر می‌ خواهید تصاویر فوق العاده‌ای را به ثبت برسانید، حتماً به این نوای سفر کنید. زیرا در برخی از فصل‌ های سال طبیعت این نواحی فوق العاده تماشایی می‌ شود. شاید این دریاچه برای ثبت تصاویر سورئال مناسب باشد. این نواحی از مکان های دیدنی آمریکا هستند.

آب های یخی میشیگان

این منظره آنقدر دیدنی و زیبا بوده که شما می‌ توانید، سفری فوق العاده به آن داشته باشید. هشدارهای زیادی در درباره این نواحی داده می‌ شود که به دلیل آب و هوای سرد آن و یخبندان‌ های آن می‌ باشد.

اگر می‌ خواهید، سالم باشید در طی سفر باید از دور عکاسی کنید و روی یخ‌ها قدم نگذارید. این کار خطر زیادی دارد. در طول زمستان نیز این دریاچه‌ ها یخبندان می‌ شود. گردباد های قطبی که در فصل‌ های از سال به این نواحی می‌ رسد. موجب یخبندان‌ های شدیدی شده است.

بخوانید:  روستای قلات شیراز با زیبایی های چشم نواز

هوای سرد این نواحی را باید با وجود امکانات لازم کمی امکان‌ پذیرتر کنیم. دما در این نواحی تا برخی اوقات به منفی ۳۰ درجه نیز می‌ رسد که شاهد یخدان‌ های شدیدتری خواهید بود.

دریاچه بکر میشیگان

این دریاچه کجا واقع شده است؟

این دریاچه‌ ها در منطقه شیکاگو آمریکا قرار داشته و شرایط آب و هوای آن نیز سرد است. در شیکاگو دما به منفی ۳۰ درجه می‌ رسد برودت هوا در این نواحی به اوج خود خواهد رسید.

طاقچه‌هایی از یخ در این هوای ایجاد شده‌ اند که برای ثبت تصاویر فوق العاده می‌ باشد. همانطور که می‌ بینید یخ‌ های این نواحی دارای حالت‌ های طبیعی نیست و امواج روی آن مشاهده می‌ شود. در برخی از مناطق نیز این امواج به شدت بیشتری رسیده و یخ‌ ها نیز تیزتر می‌ شود. بنابراین شما با ورقه‌ های زیادی از یخ‌ها روبرو می‌ شوید.

بخوانید:  با بهترین دیدنی های کارائیب آشنا شوید

این یخ‌ های ورقه‌ای که مشاهده می‌ کنید در واقع امواج دریا بوده که یخ زده‌اند. شما مناظر شگفت انگیزی را از این نواحی مشاهده خواهید کرد. دریاچه میشیگان یکی از زیستگاه های مهم هستند.

دریاچه میشیگان برای سفر

طبیعت دریاچه در تابستان و بهار:

با آغاز بهار و روند آب شدن آب‌ ها لایه‌هایی از آب زیر این یخ‌ ها را فرا می‌ گیرد. از همین رو است که در این نواحی می‌ توانید با جاذبه‌ های زیادی روبرو شوید. این مناظر زیبا سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌ کشاند.

طبیعت دریاچه:

طبیعت و منظره این دریاچه را همان موج‌ های یخ زده تشکیل می‌ دهند. این نواحی در واقع پوشش‌ های گیاهی مناسبی نداشته همچنین پوشش جانوری این نواحی نیز در شرایط مناسب قرار ندارد.

میشیگان و طبیعت آن

در بخش‌ هایی از این دریاچه مشاهده می‌ کنیم که میله‌ های آهنی آن نیز یخ زدن از این ربوده که می‌ توانید در زیر این میله‌ های قندی تصاویر زیبایی را ثبت نمایید. با تابش نور خورشید در این مناظر و بازتاب آن شما شاهد زیبایی‌ های بیشتری هستید. آرامشی که در این نواحی تجربه می‌ کنید به دلیل سکوت این منطقه است.

بخوانید:  جزیره سیری هرمزگان و شناخت جاذبه های آن برای گردشگران

برای سفر به نواحی باید امکانات و شرایط لازم را داشته باشید. لباس مناسب کفش مناسب و وسایل یخنوردی از مهم ترین تجهیزاتی هستند که باید به همراه داشته باشیم. این نواحی از دیدنی های شیکاگو بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *