تیم ملی ایران در هفته سوم لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ به مصاف تیم‌های آمریکا، هلند، فرانسه و آلمان خواهد رفت و در اولین دیدار خود، روز چهارشنبه (۳۰ خرداد) برابر آمریکا به میدان می‌ر‌ود. 

پیمان اکبری سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شرایط این تیم بیان کرد: طی دو هفته اول لیگ ملت‌ها شرایط خوبی نداشتیم و نتیجه خوبی نگرفتیم. در این راستا فدراسیون والیبال تصمیم گرفت سرمربی را تغییر دهد و در این شرایط سخت مسئولیت ادامه مسابقات به من سپرده شد. من هم به عنوان یک ایرانی وظیفه دارم در این شرایط سخت در خدمت خانواده والیبال و بچه‌های تیم ملی ایران باشم.

وی در خصوص شرایط تیم ملی والیبال ادامه داد: پنج، شش روز زمان داشتیم ریکاوری کنیم و کار فنی انجام دهیم؛ بنابراین سعی کردیم نقاط ضعف و قوت انفرادی و تیمی که در هشت دیدار گذشته داشتیم را به بازیکنان نشان دهیم تا حداقل در هفته آخر نقاط ضعف را به حداقل برسانیم و عملکرد خوبی داشته باشیم. بازیکنانم همه آماده هستند که رقابتی را به نمایش بگذارند که خودشان و مردم ایران را راضی کند.

بخوانید:  تیم ملی فوتسال ناشنوایان ایران قهرمان جهان شد

اکبری با اشاره به ارزیابی خود از دیدار با تیم آمریکا، گفت: آنها تیم خوبی هستند. تلاش کردیم در چند روز گذشته آمار و اطلاعاتی از این تیم به بازیکنان دهیم و آنالیزی از نقاط ضعف و قوت‌شان داشتیم تا بازیکنانم با آمادگی و شناخت بیشتری در این رقابت ظاهر شوند. قطعا دیدار سختی برای هر دو تیم است، اما امیدوارم برنده این دیدار تیم ملی والیبال ایران باشد.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *