یکی از شیوه‌های مهاجرتی که شاید کمتر اطلاعی درباره آن داشته باشید، مهاجرت از طریق موسیقی است. این سبک شیوه مهاجرتی دارای تکنیک‌های خاص خود بوده که با آن آشنا می‌ شوید.

راهنمای مهاجرت از طریق موسیقی:

اگر به موسیقی‌های دنیا به ویژه موسیقی کلاسیک ایرانی علاقه دارید با وجود مهاجرت از این طریق می‌ توانید خود را در عرصه‌های مختلفی بسنجید. برای شروع بهتر است تا با زندگی در کشورهای دیگر کمی آشنا شوید. همانطور که می‌ دانید، مهاجرت سختی‌های خود را دارد. زندگی دور از خانواده و کار نیمه وقت از مهم ترین آنها است.

مهاجرت از طریق موسیقی

برای داشتن مهاجرت به شیوه‌ای که موسیقی را در آن دنبال کنید و با موسیقی امکان ادامه تحصیل و کار را داشته باشید، باید به چند نکته توجه کنید. اولین گام داشتن مدرک زبان است. شما باید مدرک تافل و آیلتس را دریافت کنید. برای کشورهای اسپانیایی آلمانی و فرانسوی نیز باید سطحی دیگر از زبان را مسلط باشید.

بخوانید:  قلعه سری پادا سریلانکا و زمان مناسب بازدید و سفر به آن

داشتن رزومه:

یکی دیگر از مواردی که باید به آن اشاره کرد، داشتن انگیزه نامه یا بهتر بگوییم رزومه است. این مورد می‌ تواند در شغل‌ یابی شما تاثیر بسزایی داشته باشد. پس تمام تراش خود را در این زمینه به خوبی انجام دهید. با داشتن کارآموزی‌ ها تمام وقت و تلاش بیشتر می‌ توانید یک رزومه عالی را ارائه دهید که در مهاجرت شما و موقعیت شما تاثیر بسزایی دارد.

توصیه نامه:

برای اینکه شانس پذیرش شما از توی اساتید دانشگاه بیشتر شود، یک توصیه نامه تهیه کنید که از هیئت علمی دانشگاه برای شما نوعی اعتبار و رزومه محسوب می‌ شود و مخاطبان را به سوی خود جلب می‌ کند.

شرایط مهاجرت موسیقی

تهیه مدارک لازم:

در یک پروسه مهاجرتی شما باید مدارک کافی را داشته باشید. می‌ توانید به سایت دانشگاه مراجعه کرده و مدارک لازم را آپلود کنید. مدارک مورد نیاز شامل مدارک تحصیلی مدارک زبان و رزومه شما خواهد بود. همچنین نامه درخواست شما برای مهاجرت کردن می‌ باشد.

بخوانید:   ویزای شینگن 

با داشتن مدارک باید از طریق ایمیل به اساتید مربوطه دانشگاه مقصد متصل شوید. برای این کار باید رزومه کاری خود را برای استاد مربوطه ارسال نمایید تا در صورت دریافت نامه تاییدیه از سوی استاد و دانشگاه دیگر مراحل مهاجرت را انجام دهید.

اخذ پذیرش:

بعد از حدود دو ماه که نامه رزومه را از طریق ایمیل ارسال کردید و در اپلیکیشن‌ ها فرم‌های تحصیلی نمرات را وارد کردید و نتایج مربوط اعلام شد برای دیگر پروسه مهاجرت از طریق موسیقی باید نامه پذیرش دریافت کنید.

مهاجرت موسیقی

در این بخش می‌ توانید برای درخواست ویزا اقدام کنید. در زمینه تحصیل در موسیقی می‌ توانید از سه روش سلف فاند فاند و فول فاند استفاده کنید. در روش اول تمامی هزینه‌ های تحصیل زندگی شما بر عهده خودتان است در روش فاند هزینه‌ های تحصیلی شما بر عهده دانشگاه بوده تنها شما هزینه و مخارج زندگی در کشور دیگر را پرداخت می‌ کنید.

بخوانید:  پارک جنگلی بزچفت و زیبایی های آن

اما در شیوه فول فاند بهترین حالت ویزای تحصیلی موسیقی بوده که هم هزینه‌ های تحصیلی و هم هزینه‌های زندگی در آن کشور را دولت پرداخت می‌ کند. این شیوه مهاجرتی مزیت های زیادی داشته و با امتیازهای آن آشنا می شوید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *