انبارلویی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

محمدکاظم انبارلویی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی درباره نقش احزاب در پر شور کردن انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: احزاب و تشکل‌های سیاسی باید به سمت اجماع ملی حرکت کنند. بعد از شهادت آیت الله رئیسی و همراهانشان فضای همدلی بر کشور حاکم و شکاف میان دولت و ملت از میان برداشته شده است و مردم آماده آمدن به صحنه انتخابات هستند و بنابراین این وظیفه گروه‌ها و جریان‌های سیاسی است که با مدیریت این شرایط شور و شوق انتخاباتی را دوچندان کنند.

وی افزود: همچنین احزاب باید یه رئیس جمهور آینده کمک کنند تا بتواند مشکلات مردم را یکی از پس دیگری حل کند .

انبارلویی متذکر شد: معتقدم که رئیس جمهور نیازی به برنامه ندارد، چرا که کشور برنامه دارد و اکنون در ابتدای اجرای برنامه هفتم توسعه هستیم و بنابراین رئیس دولت و کابینه وی باید تمام تلاش خود را بر پیاده سازی این برنامه قرار دهد.

بخوانید:  صفحه نخست روزنامه‌ها - پنج‌شنبه ۳۱ خرداد

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه گفت : همچنین بودجه سالیانه هم به تصویب رسیده و رئیس دولت فقط باید آن را اجرا کند و از قوه مجریه انتظار می‌رود که بر مبنای قوانین و قانون اساسی عمل کند.

وی ادامه داد: سیاست‌های کلی در همه زمینه ها از سوی رهبر معظم انقلاب ابلاغ شده پس بنابراین رئیس جمهور باید برنامه ای برای اجرای سیاست‌های موجود داشته باشد نه این که به طراحی برنامه های جدید بپردازد.

فعال سیاسی اصولگرا گفت: کشور ما نیازمند یک رئیس جمهور پای کار و پر انرژی است که پای اجرای برنامه هفتم و بودجه سال ۱۴۰۳ بایستد و به حل مشکلات احتمالی بپردازد.

وی تاکید کرد: یکی از اشکالات رؤسای جمهور قبلی این بود که طبق بررسی و ارزیابی ها تنها سی الی چهل درصد برنامه ها را اجرا می‌کردند و این ضعف باعث گرانی، تورم وکاهش ارزش پول ملی شد پس مهمترین وظیفه رئیس جمهور اجرایی کردن قوانین موجود کشور است.

بخوانید:  استقرار ۴ صندوق الکترونیکی در شعب تهران



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *