بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد برکت، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی مواد غذایی ایران آگروفود یکی از مهمترین رویداد‌های صنعتی در حوزه مواد غذایی و صنایع وابسته به آن است که هر ساله با حضور شرکت‌ها، تولیدکنندگان، فروشندگان و علاقه‌مندان به این صنعت برگزار می‌شود.

این نمایشگاه فرصتی مناسب برای نمایش و فروش محصولات مرتبط با صنعت مواد غذایی، معرفی تکنولوژی‌های جدید و نوآوری‌ها در این حوزه، ارتقای کیفیت و استاندارد‌های صنعتی و تبادل دانش و تجربیات بین صنعتگران و فعالان این حوزه محسوب می‌شود.

هدف اصلی این نمایشگاه ارائه فرصت‌های تجاری، ترویج محصولات با کیفیت بالا، ارتقای سطح فناوری و تکنولوژی مورد استفاده در صنعت مواد غذایی، معرفی آخرین دستاورد‌ها و نوآوری‌ها به علاقه‌مندان و فعالان این حوزه است و به عنوان یک فرصت مناسب برای شبکه‌سازی، افزایش فروش، ارتقای دانش فنی و تبادل تجربیات بین صنعتگران و مصرف‌کنندگان عمل می‌کند.

بخوانید:  حکم اعدام توماج صالحی نقض شد

امسال هم بنیاد برکت همانند سال‌های گذشته در این نمایشگاه حضور دارد و ۷ محور دستاورد‌های خود در حوزه صنایع غذایی و زنجیره سبز به نمایش خواهد گذاشت.

بنیاد برکت از ابتدای سال گذشته (۱۴۰۲)، تمرکز ویژه‌ای در زمینه زنجیره‌های سبز و آبی داشته است؛ زنجیره سبز مربوط به کشاورزی، صنایع غذایی و صنایع وابسته به این محور است و زنجیره آبی مربوط به صنایع آبزی پروری و صنایع وابسته به آن است.

برای هر زنجیره (سبز و آبی) یک کمیته مجزا و تخصصی ایجاد شده که تمام تصمیمات طرح‌های اقتصادی بنیاد برکت به صورت جزئی بررسی و اتخاذ می‌شود و با متولیان هر ارگان مانند جهاد کشاورزی، شرکت شهرک کشاورزی، نظام مهندسی کشوری و افراد فعال این صنعت، مسئولیت تصمیم‌گیری‌های مهم در این زمینه را عهده دار هستند.

دو سال گذشته در حوزه زنجیره سبز در زمینه خُرد و خانگی ۲۲ هزار طرح، کسب و کار متوسط ۹۴ طرح و در زمینه زنجیره آبی ۸ هزار طرح خرد و خانگی و ۴۶ هزار طرح کسب و کار متوسط در سراسر کشور توسط بنیاد برکت تأمین مالی شد؛ همچنین در سال جاری توسعه اشتغال این زنجیره‌ها در دستور کار قرار گرفته است.

بخوانید:  انهدام شبکه فروش کتاب‌های غیراخلاقی+ فیلم

شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور خواهند داشت در حوزه زعفران و محصولات برپایه زعفران، حبوبات و غلات، پیوندک و نهال گردو، پرورش و بسته بندی گیاهان دارویی، کره و شیرخشک، کنسرو‌های غیر گوشتی فعالیت دارند.

سال گذشته شرکت‌هایی که در این نمایشگاه حضور داشتند با ارائه دستاور‌های خود موفق به انعقاد قرارداد با شرکت‌های داخلی و خارجی شدند.

با حضور در این نمایشگاه، شرکت‌ها و تولیدکنندگان مواد غذایی می‌توانند بازار‌های جدید را شناسایی کرده، محصولات خود را به نمایش بگذارند، قرارداد‌های جدید منعقد کنند و از فرصت‌های تجاری مناسب بهره‌مند شوند. این نمایشگاه همچنین برای علاقه‌مندان این حوزه فرصتی مناسب برای آشنایی با آخرین تکنولوژی‌ها، محصولات و خدمات موجود در بازار فراهم می‌کند.

سی و یکمین نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران سال ۱۴۰۳ نمایشگاه ایران آگروفود از ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی برگزار می‌شود.

بخوانید:  دستگیری ۳ متهم به قتل در یک روز

علاقه‌مندان برای بازدید از غرفه بنیاد برکت در نمایشگاه بین المللی تخصصی صنایع کشاورزی، مواد غذایی، ماشین آلات و صنایع وابسته تهران می‌توانند به سالن میلاد ۳۱ B غرفه ۴۶ مراجعه کنند.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *