خوشبختانه هتل‌های متعددی در رشت وجود دارند که همه گردشگران با هر سلیقه و بودجه‌ای را راضی می‌کنند. بسیاری از مسافران به‌دنبال هتل‌های ارزان‌قیمت رشت هستند و برخی دیگر با خرید بلیط قطار ارزان بودجه بیشتری را برای اقامت در یک هتل لوکس رشت ذخیره می‌کنند. گفتنی است که خرید بلیط در زمان پیش فروش قطار، شما را با مسئله تکمیل ظرفیت و افزایش قیمت‌ها مواجه نمی‌کند. در این مطلب، بسیاری از هتل‌های رشت را معرفی خواهیم کرد. با ما همراه باشید.

معرفی هتل‌های رشت: از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مقرون به صرفه

هتل‌های ارزان‌قیمت رشت

از‌آنجایی‌که هزینه رزرو هتل سهم زیادی از بودجه سفر را به خود اختصاص می‌دهد، برخی از افراد به‌دنبال رزرو ارزان‌ترین هتل‌های رشت هستند تا بخش بیشتری از بودجه خود را برای تفریحات و بازدید از مکان‌های دیدنی این شهر کنار بگذارند. هتل‌های دو و سه‌ستاره، هتل‌آپارتمان‌ها و مهمان‌پذیرها، به‌عنوان ارزان‌ترین هتل‌های رشت شناخته می‌شوند.

هتل کیوان؛ ارزان‌ترین هتل رشت

هتل یک‌ستاره کیوان، ارزان‌ترین هتل در رشت است. این هتل با قرار‌گرفتن در مرکز شهر، دسترسی به مکان‌های مهمی همچون سبزه‌میدان، پیاده‌راه فرهنگی و بازار بزرگ رشت را آسان کرده است. اتاق‌های هتل کیوان رشت ۲، ۳ و ۴تخته هستند و امکاناتی از قبیل یخچال، تلویزیون و حمام اختصاصی در آن‌ها وجود دارد. این هتل از پارکینگ، لابی و کافی‌شاپ نیز برخوردار است.

آدرس هتل کیوان رشت: میدان شهرداری، ابتدای خیابان امام‌خمینی، ابتدای پیاده‌راه فرهنگی علم‌الهدی

هتل پارک؛ یکی از هتل‌های اقتصادی رشت

هتل پارک در دسته ارزان‌ترین هتل‌های رشت قرار می‌گیرد. این هتل دوستاره، دارای ۱۸ واحد اقامتی شامل اتاق‌های یک، دو، سه و چهار‌تخته است که همگی دکوراسیونی ساده و زیبا دارند. امکانات کافی برای استراحت مسافران در اتاق‌های هتل مهیا شده است و همچنین بخش‌های دیگری مانند لابی، پارکینگ و رستوران دارد.

بخوانید:  جذاب ترین دیدنی های قبرش شمالی برای گردشگران

آدرس هتل پارک رشت: میدان شهرداری، خیابان امام‌خمینی، کوچه بانک ملی

معرفی هتل‌های رشت: از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مقرون به صرفه

هتل غدیر؛ هتل دوستاره در اطراف رشت

هتل دوستاره غدیر، تقریبا بیرون از شهر رشت قرار دارد و برهمین‌اساس، نرخ اتاق‌های آن بسیار ارزان است. البته این هتل فاصله چندانی با شهر ندارد و از‌طرفی به‌دلیل دسترسی آسان به روستاها و جاذبه‌های گردشگری رشت، به انتخاب بسیاری از مسافران تبدیل شده است. در اتاق‌های ۲ تا ۴تخته هتل پارک، امکانات مناسب برای استراحت وجود دارد و پارکینگ، لابی، رستوران و کافی‌شاپ، امکانات فضای عمومی این هتل هستند.

آدرس هتل غدیر رشت: کمربندی و منطقه مسکونی خوش‌آب‌وهوای رشت، بلوار امام‌رضا

سایر اقامتگاه‌ها و هتل‌های ارزان رشت

علاوه‌بر هتل‌های یک، دو و سه‌ستاره، تعداد زیادی هاستل، مهمان‌پذیر، مسافرخانه و اقامتگاه بوم‌گردی با قیمت ارزان در رشت و اطراف آن وجود دارد. در لیست زیر، نام و آدرس برخی از آن‌ها را ذکر کرده‌ایم.

  • هتل سه‌ستاره مهرگان؛ مناسب برای خانواده‌های ۴نفره در کیلومتر ۳۵ جاده رشت به‌طرف ضیابر.
  • هتل‌آپارتمان وارش؛ دارای فضایی بزرگ‌تر نسبت به سایر هتل‌های ارزان رشت، واقع در کوی سید مصطفی خمینی، خیابان دلاور، خیابان واله.
  • مهمان‌پذیر معزز؛ اقامتگاهی مناسب برای استراحت در شب، واقع در خیابان شریعتی، اولین ورودی بازار بزرگ رشت.
  • هتل اردیبهشت؛ از هتل‌های دوستاره رشت واقع در میدان شهدای ذهاب، جنب مخابرات.
  • مهمان‌پذیر المپیک؛ با دسترسی آسان به مراکز مهم شهر و امکانات استاندارد، واقع در بلوار منظریه (آزادی) نرسیده به دانشگاه علوم پایه.
بخوانید:  آیا مهاجرت از طریق موسیقی امکان پذیر است؟

معرفی هتل‌های رشت: از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مقرون به صرفه

هتل‌های لوکس رشت

موارد فوق‌ فقط چند مورد از هتل‌های ارزان در رشت و اطراف آن هستند که اغلب به‌دلیل قیمت مناسب مورد توجه قرار می‌گیرند. نرخ پایین این هتل‌ها، بودجه بیشتری را برای گردش و تفریح در رشت باقی می‌گذارد؛ اما بسیاری از مسافران به‌دنبال هتل‌های لوکس و لاکچری هستند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل شبستان؛ هتل چهار‌ستاره در رشت

هتل شبستان یکی از بهترین هتل‌های رشت است که امکانات و خدمات رفاهی بسیار مدرنی را به مهمانان ارائه می‌دهد. تعداد اتاق‌های هتل شبستان رشت، ۲۰ واحد شامل اتاق و سوییت‌های مجهز است. این هتل علاوه‌بر امکانات لوکس مانند جکوزی، تاکسی‌سرویس، اتاق چمدان، لاندری، خدمات خانه‌داری و بیدارباش، یک رستوران بسیار بزرگ هم دارد. در این رستوران، انواع غذاهای محلی گیلان و رشت و همچنین سایر غذاهای ایرانی و بین‌المللی سرو می‌شود.

آدرس هتل شبستان رشت: فلکه گلسار، خیابان بنت‌الهدی

هتل کادوس از لوکس‌ترین هتل‌های رشت

هتل کادوس، ساختمانی ۴ طبقه است و تعداد ۹۶ اتاق مجهز و شیک دارد. اگرچه این بنا بیش از ۴۰ سال پیش ساخته شده، اما با بازسازی آن در دهه ۹۰، ظاهری کاملا مدرن پیدا کرده است و جزو هتل‌های مدرن رشت به‌شمار می‌رود. دسترسی این هتل به جاذبه‌های گردشگری رشت بسیار خوب است و حدود ۳۰ کیلومتر با دریا فاصله دارد. چند مورد از امکانات هتل کادوس رشت عبارت‌اند از: کافی‌شاپ، فضای سبز، استخر روباز، زمین تنیس، پارک کودک، آرایشگاه، خدمات پزشکی، اتاق مخصوص عقد و سالن مخصوص مراسم عروسی.

بخوانید:  جزیره نانگ یوان و نگاهی به دیدنی های این جزیره زیبا

آدرس هتل کادوس رشت: بلوار آزادی – منظریه

شما می‌توانید با خرید بلیط قطار ارزان به رشت سفر کنید و بخش زیادی از بودجه سفرتان را به رزرو هتل‌های لوکس و لاکچری اختصاص دهید. توجه داشته باشید که همواره تقاضای زیادی برای بلیط قطار رشت وجود دارد؛ جهت مواجه‌نشدن با تکمیل ظرفیت قطارها، بهتر است بلیط ‌های موردنیاز خود را در زمان پیش فروش بلیط قطار خریداری کنید.

معرفی هتل‌های رشت: از هتل‌های لوکس تا اقامتگاه‌های مقرون به صرفه

سایر هتل‌های لوکس و قیمت‌متوسط رشت

اقامتگاه‌ها و هتل‌های لوکس دیگری در رشت وجود دارند که قیمت آن‌ها نسبت به هتل‌های چهار و پنج‌ستاره مناسب‌تر است و امکانات بهتری هم نسبت به هتل‌ها و هتل‌آپارتمان‌های دوستاره ارائه می‌دهند. ازجمله می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم.

  • هتل‌عمارت گیلان‌تاج، یک اقامتگاه بوم‌گردی تمیز و شیک در رشت، واقع در روستای شهرستان
  • هتل پامچال واقع در بلوار امام‌خمینی، یکی از هتل‌های قیمت‌متوسط رشت

رزرو بلیط قطار ارزان از سایت فلای تودی، بزرگ‌ترین مرجع پیش فروش قطار

هتل کیوان، پارک و اردیبهشت، چند مورد از هتل‌های ارزان‌قیمت رشت هستند و هتل پامچال، کادوس، شبستان و عمارت گیلان‌تاج نیز در دسته هتل‌ها و اقامتگاه‌های لاکچری این شهر قرار می‌گیرند. جهت رزرو هتل و سایر خدمات سفر ازجمله خرید بلیط قطار و هواپیما، می‌توانید به سایت فلای تودی مراجعه کنید. فلای تودی، معتبرترین سایت فروش و پیش فروش بلیط قطار در کشور است و خدمات متنوع خود را با بیشترین کیفیت و مناسب‌ترین قیمت ارائه می‌دهد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *