سرهنگ علی قاسم‌پور، رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در سطح کلانتری‌های تهران بزرگ در روز ۱۹ خرداد ماه به اجرا درآمد و در جریان آن ماموران پلیس پیشگیری موفق به دستگیری ۱۷۰ سارق حرفه‌ای، ۱۰۰ فروشنده و قاچاقچی مواد مخدر و ۳۰ فروشنده و تولید کننده مشروبات الکلی در سطح پایتخت شدند.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح تعداد ۵۳ دستگاه خودرو و ۲۷ دستگاه موتورسیکلت نیز توقیف و روانه پارکینگ شد، گفت: در اجرای این طرح ۳۲ عدد تلفن همراه مسروقه و حدود یک کیلوگرم موادمخدر نیز کشف و ضبط شد.

قاسم‌پور گفت: برای متهمان دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شدند. تحقیقات تکمیلی در این خصوص همچنان ادامه دارد. 

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت گفت: اجرای طرح‌های مشابه برای ارتقاء امنیت اجتماعی در پایتخت و دستگیری سارقان، مالخران و برخورد با خرده فروشان مواد مخدر در کلانتری‌های سطح تهران همچنان با قدرت و شدت بیشتری در سال ۱۴۰۳ تداوم خواهد داشت.

بخوانید:  آغاز عملیات آماده‌سازی حرم مطهر امام خمینی (ره)

قاسم پور هدف از این طرح را ایجاد آرامش در محلات و مناطق مختلف شهر تهران عنوان کرد و از شهروندان خواست ضمن توجه به هشدار‌های پلیسی، هرگونه اخبار در زمینه سرقت، فروشندگان مواد مخدر و یا هرگونه موارد مشکوک و مظنون را در سطح پایتخت از طریق شماره ۱۱۰ در اختیار پلیس قرار دهند تا در کمترین زمان ممکن به آن رسیدگی شود.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *