تالاب لپو زاغمرز که از تالاب‌ های دیدنی و ویژه با جاذبه‌های گردشگری خود بوده که شما می‌ توانید در این بخش با آن آشنا شوید. این تالاب زیستگاه ارزشمندی بوده و از نزدیک آن را می شناسید.

تالاب لپو زاغمرز

معرفی تالاب لپو زاغمرز:

این تالاب از دیدنی‌ های استان مازندران بوده و ویژگی‌ های زیادی دارد. شما می‌ توانید با سفر به این نواحی تجربی عالی داشته باشید. این مناطق شرایط آب و هوایی مناسبی دارد و در فصل‌ های مختلفی از سال شما با طبیعت بکر و زیبای آن روبرو خواهید بود. مکان های دیدنی مازندران با وجود این تالاب زیباتر می شود.

تالاب مشهور لپو

گونه‌ های مختلفی از پرندگان در این تالاب وجود داشته که موجب اهمیت این تالاب می‌ باشد. برخی از این پرندگان، پرندگان سردسیری بوده و گونه‌های نسبتاً نادری دارند. جالب است بدانید که این تالاب یکی از تالاب‌ های بین‌المللی بوده و از این حیث می‌ تواند اهمیت زیادی داشته باشد.

بخوانید:  باغ وحش شونبرون وین اتریش و جاذبه های آن

حیات وحش این نوایی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و همانطور که اشاره شد، دارای گونه‌ های زیستی با اهمیتی است. انواعی از پرندگان در این تالاب زندگی می‌ کند. شما می‌ توانید با گونه‌ های از ماهی‌ها نیز آشنا شوید که غیرقانونی صید می‌ شود. تالاب لپو زاغمرز با چنین دیدنی هایی می‌ تواند برای شما جذاب باشد.

تالاب لپو را بشناسید

ویژگی‌ های گردشگری تالاب این تالاب از نواحی جنوب شرقی به دریای خزر متصل می‌ شود. گونه‌هایی از پرندگان شامل حواصیل، اردک، حواصل سفید در این نواحی یافت می‌ شود. هر یک از این گونه‌ های پرندگان اهمیت زیادی دارد. بهترین زمان برای سفر به نواحی فصل بهار بوده که تنوعی از جاذبه‌ ها وجود دارد و شما می‌ توانید با سرسبزی‌ های آن روبرو شوید.

اقامت در نزدیکی تالاب:

اگر قصد اقامت در این نزدیکی را دارید، بهتر است تا به نزدیک ویلاهای خزرشهر رفته و از امتیازهای آن استفاده کنید. همونطور که مشاهده می‌ کنید، نخل‌ های کنار دریا نیز زیبایی‌ های زیادی داشته که شما از وجود آن لذت می‌ برید.

بخوانید:  دیدنی های تالاب کرچنگ و امکانات گردشگری آن

تالاب زاغمرز

موقعیت تالاب:

موقعیت جغرافیایی نسبتاً مناسبی دارد. در شبه جزیره میانکاله می‌ توانید با این تالاب روبرو شوید. از جنوب به خلیج گرگان و از غرب به تالاب لپو راه دارد. پل معلق بابلسر اسکله ساحلی بابلسر و غیره از مهم ترین مکان‌ های دیدنی در این نزدیکی بوده که شما از وجود آن لذت می‌ برید.

طبیعت دیدنی تالاب:

این تالاب و مجموعه‌ های دیدنی اطراف آن به دلیل طبیعت و شرایط آب و هوایی بکر خود مورد توجه هستند. در زمان غروب خورشید این تالاب دیدنی‌ تر شده و تلفیق غروب خورشید و آب‌ های تالاب بسیار تماشایی است. دیدنی های زاغمرز با تنوع و زیبایی های خود مورد توجه می باشد.

زیبایی تالاب لپو

در این منطقه شکار ممنوع بوده و گونه‌ های آن گونه‌ های نسبتاً نادری هستند که باید از آن حفاظت شود. در بهار با ریزش برگ‌ های درختی فضای روی دریاچه و تالاب سبزتر می‌ شود و برای عکاسی کردن بسیار مناسب است. گونه‌ های گیاهی این نواحی نیز گونه‌ های نسبتاً مهمی هستند و دارای انواعی از درختان بوده که از نزدیک به آنها آشنا می‌ شوید.

بخوانید:  بهترین موزه های میلان ایتالیا برای علاقه مندان به هنر و تاریخ

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *