مرداب نیلکوه با زیبایی‌ های فوق العاده خود از دیدنی‌ های نواحی گالیکش  بوده که شما با آن آشنا می‌ شوید. این مردار در ارتفاعات واقع شده است و شما با تماشای زیبایی‌ های آن تجربه عالی خواهید داشت.

طبیعت دیدنی نیلکوه

معرفی مرداب نیلکوه:

در فصل‌ های مختلفی از سال دارای زیبایی بوده و شما می‌ توانید سفری عالی به این نواحی را تجربه کنید. این مرداب از توابع شهرستان گالیکش و روستای تراجیق بوده شما برای بازدید از این مرداب دیدنی باید به فاصله ۵ کیلومتری از این شهرستان سفر کنید. شما می توانید با یکی از دیدنی های گالیکش آشنا شوید.

ارتفاعات نیلکوه

به ارتفاع این قله‌ ها شما می‌ توانید مسیر های مختلفی را پیاده‌ روی نمایید. همونطور که اشاره شد، این مرداب از دیدنی‌ های روستای تراجیق و زیبایی‌ های زیادی دارد. برای دسترسی به این روستا و این ارتفاعات دو مسیر دوراهی وجود داشته که شما می‌ توانید از مسیرهای مختلف عبور کنید.

بخوانید:  معرفی آبشار حصارک و دیدنی های اطراف آن

معرفی روستای تراجیق:

این روستا در نوع خود بی‌ نظیر بوده و از روستا های دیدنی در منطقه گالیش محسوب می‌ شود. این مناطق با توجه به اینکه مناطق ییلاقی هستند. در فصل‌ های مختلفی از سال دارای زیبایی بوده و شما می‌ توانید از شگفتی‌ های آن لذت ببرید.

دریاچه نیلکوه

این روستا مسیر دسترسی مختلفی به سوی قله‌ ها دارد. شما می‌ توانید از هر مسیر که برای شما راحت‌ تر بوده و امکان صعود به قله امکان‌ پذیر است. به قله برسید دامنه‌ های کوهپایه این نواحی نیز بسیار سرسبز و دیدنی هستند.

مرداب نبلکوه

مسیر هایی از این قله شیب زیادی داشته که ویژه افرادی است که به کوهنوردی علاقه‌ مند هستند و مهارت زیادی در این زمینه دارند. چشم اندازهای این نواحی در زمستان شگفت انگیز می‌ شود.

دیدنی‌ های مرداب:

برنج یک سفری خیال انگیز به این منطقه داشته باشید، بهتر است تا فصل بهار را برای سفر انتخاب کنید. این منطقه جهت آب و هوای معتدلی داشته و در فصل بهار نیز بسیار سرسبزتر می‌ شود. چهار فصل سال این نواحی طبیعت زیبای خود را دارد و طبیعت آن بکر و دست نخورده باقی می‌ ماند.

بخوانید:  بازدید از بازار قدیم قم و بخش های مختلف آن

اگر از علاقه مندان به کوهنوردی هستید، حتماً این ارتفاع را برای سفر خود انتخاب کنید. بهتر است برای اینکه کوهنوردی راحت‌ تری داشته باشید، کفش مناسب لباس مناسب و کوله مناسب را به همراه داشته باشید.

طبیعت سرسبز نیلکوه

دور تا دور این مرداب درختانی مرتفع فرا گرفته که در فصل پاییز تنها برگ‌ های زرد آن دیده می‌ شود. در فصل بهار نیز این درختان سرسبز را پوشیده از برگ‌ های سبز است. شما می توانید دیدنی های گالیکش را بشناسید.

مرداب نیلکوه با زیبایی‌ های فوق العاده خود مقصد گردشگران زیادی می‌ باشد. در فصل زمستان نیز اطراف این دریاچه یخ زده و پوشیده از برف می‌ باشد. به شما توصیه می‌ کنیم تا در صورت یک سفر گروهی و ایمن دارید حتماً در این فصل نیز به این درجه سری بزنید. ثبت تصاویر زیبا و فوق العاده در این نواحی نیز تجربه عالی بوده که شما می‌توانید از آن لذت ببرید.

بخوانید:  آشنایی با دیدنی های تاریخی و طبیعی راور

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *