مرداب کندو چال که یکی از مرداب‌ های دیدنی و مهم در پارک جنگلی فیلم بوده در نواحی جنوب چالوس قرار دارد. شما می‌ توانید در فصل های مختلفی از سال از زیبایی های این مرداب و طبیعت آن دیدن کنید.

جنگل کندوچال

معرفی مرداب کندوچال:

علاقه‌ مندان به جاذبه های تفریحی و گردشگری در نواحی مختلف ایران در این بخش می‌ توان یکی از زیبایی‌ های شهر چالوس را بشناسید. چالوس یکی از شهر های دیدنی مازندران بوده که با طبیعت زیبای خود و جاده‌ های جنگلیش شهرت زیادی دارد. شما می‌ توانید در این بخش یکی از مرداب‌ های مهم این نواحی را بشناسید.

زیبایی کندوچال

همانطور که اشاره شد، این مرداب در پارک جنگلی فین واقع شده است. با توجه به اینکه چالوس یکی از زیباترین شهرهای تفریحی در مازندران بوده علاقه‌ مندان زیادی دارد. این شهر ساحلی طبیعت بکر و بی‌نظیری داشته و با آن آشنا می شوید.

بخوانید:  قلعه حیدرآباد خاش و جاذبه های این قلعه تاریخی

طبیعت مرداب:

اطراف این مرداب منطقه جنگلی بوده و دور تا دور آن را درختان وسیع پر کردن در فصل بهار و پاییز این منطقه مقصد مناسبی برای گردشگران است. مساحت این مرداب زیاد بوده و عمق آن نیز به ۵ متر می‌ رسد. آب این مرداب در سرسبزی طبیعت اطراف تاثیر زیادی دارد.

جاذبه های کندوچال

بهترین زمان برای سفر:

سفر به این نواحی در فصل‌ های مختلفی از سال امکان پذیر است. با توجه به اینکه شرایط آب و هوایی این منطقه نسبتا مناسب و معتدل بوده شما می‌ توانید در تابستان نیز به این مناطق سفر داشته باشید. البته در فصل تابستان این نواحی شرجی‌ تر بوده و آب و هوای گرم تری را در آن شاهد هستید. ولی در فصل بهار و پاییز آب و هوا بسیار معتدل می‌ شود.

اقامت در منطقه:

اگر قصد دارید چند روزی را در این نواحی باشید، می‌ توانید به سوئیت‌ها و ویلاهای اطراف مراجعه کنید. در صورتی که قصد دارید در ویلا یا هتل اقامت داشته باشید، می‌ توانید به چالوس رفته و به راحتی اسکان داشته باشید. این اقامتگاه‌ ها امتیازهای مناسبی داشته و برای راحتی و رفاه شما امکانات مناسبی دارد.

بخوانید:  بازدید از تالاب لپو زاغمرز و طبیعت زیبای آن

مرداب کندوچال

ثبت تصاویر طبیعت در این نواحی یکی از تجربه‌ های فوق العاده‌ ای بوده که به شما پیشنهاد می‌ کنیم. این تصاویر فوق العاده دیدنی بوده و می‌ توانید لحظات خود را ثبت کنید.

دسترسی به مرداب:

شما برای دسترسی به این مرداب باید به استان مازندران و شهر چالوس سفر کنید. توجه داشته باشید که شما برای رسیدن به این منطقه و پارک جنگلی فین نباید وارد آزادراه تهران شمال شوید. مسیر ورودی این پارک در جاده قدیم چالوس می‌ باشد.

طبیعت دیدنی کندوچال

چیزی که در این مرداب مشاهده می‌ کنید، نیلوفرهای آبی بوده که طبیعت زیبا و دیدنی را در اختیار شما قرار می‌ دهد. محبوبیت این نواحی به دلیل ورود این پوشش‌ های گیاهی هستند. این منطقه نسبتا ناشناخته بوده و به همین دلیل بیکر و دست نخورده است.

بازدید از پارک جنگلی فین جذابیت‌ های زیادی دارد این پارک امتیازهای مهمی داشته و شرایط مناسبی را برای گردشگران فراهم کرده از عبور رودخانه پر آب از میان این جنگل موجب شادابی و طراوت شده است. در این پارک جنگلی امتیازهای دیگری وجود داشته که موجب شده آخر هفته‌ ها گردشگران به این نواحی سفر کنند. سرویس بهداشتی،  آلاچیق‌ ها، فروشگاه‌ ها، رستوران و منقل کباب زنی از مهم ترین ویژگی‌ های و امتیازهای این پارک هستندو

بخوانید:  نقاط گردشگری و دیدنی های لیدن در هلند

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *