هومن هدایتی  سرپرست معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس درباره وضعیت پرونده علیرضا بیرانوند اظهار کرد: هیئت مدیره و مدیرعامل باشگاه این موضوع را پیگیری می‌کنند  و در دستور کار باشگاه قرار گرفته است. ضمن اینکه دادخواستی هم در کمیته تعیین وضعیت بازیکنان ثبت شده است و به بیرانوند ابلاغ ۱۰ روزه کردند و از آن ابلاغ هم ۴، ۵ روز گذشته است. منتظر هستیم که کمیته تعیین وضعیت جلسه حضوری بگذارد در غیر این صورت می‌توانند در جلسه غیر حضوری هم تصمیم گیری کنند. من از لحاظ حقوقی مطمئن هستم که باشگاه پرسپولیس در این پرونده ذی حق حقوقی و فوتبالی شناخته می‌شود.  

او افزود: روند بررسی پرونده به این صورت است که وقتی باشگاه پرسپولیس درخواستی به کمیته تعیین وضعیت بازیکنان می‌دهد همین درخواست را به طرف دعوا هم می‌فرستند و آنها ۱۰ روز فرصت دارند تا پاسخ بدهند و همین اتفاق افتاده است. ظرف چند روز آینده بیرانوند باید پاسخ بدهد و کمیته تعیین وضعیت تصمیم گیری خواهند کرد. بیرانوند هنوز پاسخ نداده است و ۴، ۵ روز فرصت پاسخگویی دارد.  

بخوانید:  پرسپولیس ۰-۰ مس رفسنجان/ گزارش زنده

هدایتی درباره اینکه بیرانوند فصل آینده در پرسپولیس حضور نخواهد داشت، گفت: بیرانوند یک فصل دیگر با پرسپولیس قرارداد دارد و وضعیتش را هیئت مدیره و مدیرعامل مشخص می‌کنند، اما از نظر قراردادی او بازیکن پرسپولیس است. درخواست باشگاه پرسپولیس این است که این فسخ قرارداد غیر موجه است و عضو باشگاه پرسپولیس باید باقی بماند و نمی‌تواند در باشگاه دیگری عضویت داشته باشد.  

او درباره اینکه گفته می‌شود  معاون حقوقی سابق پرسپولیس بند فسخ به قرارداد علیرضا بیرانوند اضافه کرده، درست است، گفت: اصلا اینطور نیست و چنین صحبتی در باشگاه انجام نشده است.   مدیرعامل، هیئت مدیره و مدیر روابط عمومی در چارت  باشگاه پرسپولیس مصاحبه می‌کنند و من هم از لحاظ مسائل حقوقی صحبت می‌کنم. مسائل مطرح شده به هیچ وجه صحت ندارد و به شخصه این موضوع را تکذیب می‌کنم. من نمی‌دانم این خبر از کجا بوده، اما چنین اتفاقی نیفتاده است. در قرارداد بیرانوند بند فسخی وجود نداشته است و در الحاقیه نوشته که اگر او تا ۱۵ روز دستمزدش را نگیرد می‌تواند فسخ کند و شرطی در قراردادش گذاشتند و بیرانوند هم پولش را گرفته و باشگاه هم به تعهدش عمل کرده و پولش را پرداخت کرده است.  

بخوانید:  تلاش حاشیه سازان برای بزرگنمایی یک استعفا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *