کرج یکی از نواحی دیدنی با زیبایی‌های فوق‌العاده بوده که شما می‌ توانید در این بخش با باغ سیب مهرشهر کرج آشنا شوید. این باغ طبیعت زیبایی داشته و هر سال گردشگران زیادی را به سوی خود می‌ کشاند.

باغ سیب مهرشهر کرج

معرفی باغ سیب مهرشهر کرج:

مساحت این باغ به ۳۰۰ هکتار می‌رسد در واقع یکی از بزرگترین باغ‌ های سیب در ایران می‌ باشد. ۷۰ هزار اصل درخت که در این مجموعه نگهداری می‌ شوند. طبیعت آن را دوچندان می‌ کند.

طبیعت باغ مهرشهر

بهشتی که خوردن سیب در آن ممنوع نیست. شما می‌ توانید به راحتی در این باغ قدم زده و از میوه‌های تازه و نوبرانه آن نوش جان کنید. حس و حال خوب و فوق العاده‌ای که از قدم زدن در بخش‌های مختلفی از این باغ به دست می‌ آورید، حال شما را تازه می‌ کند.

این نواحی یکی از جاهای دیدنی کرج با زیبایی‌ های فوق العاده بوده که از چشم انداز آن دیدن می‌ کنید. این باغ میوه‌های دیگری مثل گلابی و آلبالو نیز دارد میوه‌های مرغوب این باغ هر ساله به مناطق مختلف کشور ارسال می‌ شود. برای وجود از زیبایی‌های این نواحی می‌ توان در فصل پاییز و بهار به این منطقه سفر کنید.

بخوانید:  روستای قره آغاج و نگاهی به زیبایی های آن

باغ میوه مهرشهر

پیاده‌روی در باغ:

یکی از تفریحات منحصر به فرد در این نواحی پیاده‌روی کردن و قدم زدن در بخش‌ های مختلفی از باغ می‌ باشد و می‌ توانید طبیعت زیبایی را مشاهده کنید. این نواحی جاذبه های فوق العاده ای دارد.

این نواحی شرایط آب و هوایی معتدل و فوق العاده‌ای دارند. همانطور که مشاهده می‌ کنید، در پاییز چشم‌اندازهای این باغ دیدنی تر می‌ شود زیرا سنگ فرشی از برگ‌های زرد و درختان مرتفع را نظاره‌گر خواهید بود. شما با قدم زدن در قسمت‌های مختلفی از این نواحی احساس خستگی نمی‌ کنید.

باغ جذاب مهرشهر

کاخ مروارید:

بعد از بازدید از باغ سیب مهرشهر کرج بهتر است تا سری به کاخ مروارید و زیبایی‌های آن بزنید. معماری این کاخ نیز در نوع خود منحصر به فرد می‌ باشد. سازه اصلی این بنا و طراحان همانند یک سفره ماهی می‌ باشد.

این باغ امکانات و تفریحات مناسب رفاهی را برای شما گرادشگران عزیز فراهم کرده است. وجود سرویس بهداشتی و دیگر امتیازات موجب شده تا سفری راحت و ساعاتی خوش را در این باغ سپری کنید.

بخوانید:  بهترین شهرهای ترکیه برای سفر و گردشگری ایرانی ها

باغ بهاری مهرشهر

بهتر است در سفر به این نواحی و بازدید از این باغ برخی نکات را رعایت کنید. حتماً توجه کنید که به شاخ و برگ این درختان آسیب نزنید. متاسفانه برخی از افراد روی تنه‌های این درختان یادگاری می‌ نویسند که موجب آسیب رساندن به این درختان خواهد شد.

در صورتی که از میوه‌ های این درخت می‌ خورید، سعی کنید تا شاخ و برگ آنها شکسته نشود. حفاظت از این محیط طبیعی و زیبا وظیفه همگان است. حس و حالی که در این باغ تجربه می‌ کنید، شگفت انگیز بوده و آرامش زیادی را به شما منتقل می‌ کند.

شما می‌ توانید در فصل‌های مختلفی از سال به این نواحی سفر کنید و یک تجربه عالی داشته باشید. شما علاقه مندان می‌ توانید با تصویربرداری از این نواحی و طبیعت بکر آن خاطره انگیزی این سفر را دو برابر کنید.

بخوانید:  بازدید از کاخ بردک سیاه و جاذبه تاریخی استان بوشهر

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *