باغ وحش شونبرون یکی از باغ وحش‌ های دیدنی و زیبا در وین بوده که از آن دیدن می‌ کنید. این مجموعه دارای انواعی از حیوانات بوده و با زیستگاه آن آشنا خواهید شد.

ارتفاعات شونبرون

معرفی باغ وحش شونبرون:

این باغ وحش قدمتی ۲۵۰ ساله داشته و قدیمی‌ ترین گونه‌ های حیات وحش در آن نگهداری می‌ شود. کاخ زیبایی داشته که از آن بازدید خواهید کرد. در این مکان بیش از ۷۰۰ گونه حیوانات نگهداری می‌ شوند. این مکان برای سفر کودکان و بزرگسالان مکان بسیار مناسبی از شما می‌ توانید با راهنمای توریستی نیز به این منطقه سفر کنید.

منطقه شونبرون

گونه‌های جانوری:

در این باغ وحش گونه‌ های جانوری مختلفی وجود داشته کوالاها، پاندا، اورانگوتان، ببرهای سیبری از مهم‌ ترین گونه‌ های جانوری هستند که در این مجموعه نگهداری می‌ شوند. برنامه غذایی این حیوانات روزانه بوده و در بازدید خود به این نواحی باید به میزان غذاهای آنها توجه داشته باشید.

بخوانید:  دیدنی های رایگان شیراز که نباید از دست بدهید

سفر به شونبرون

این باغ وحش نسبتا قدیمی بوده و همونطور که اشاره شد، گونه‌ های مهمی در آن نگهداری می‌ شوند. تاسیس این باغ وحش در وین به سال ۱۷۵۲ که یکی از امپراتوری‌های بزرگ بوده باز می‌ گردد. مجموعه ۱۷ هکتار مساحت داشته و قصر آن ۱۶۰ هکتار وسعت دارد.

شما با تورهای اتریش گردی می‌ توانید سفری امن و راحت به این نواحی داشته باشید. در این باغ وحش‌ ها تحقیقات جانورشناسی مهمی صورت می‌ گیرد که این تحقیقات ارزشمند هستند.

حیات وحش شونبرون

تفریحات مجموعه:

در بخش‌ هایی از این باغ وحش‌ ها تفریحات مهمی برای گردشگران ارائه می‌ شود. بازی حیوانات دست آموز در این مجموعه بسیار جالب توجه هستند. این مجموعه دارای تفریحات دیگری نیز می باشد.

بازدید از این مجموعه تجربه خاصی بوده و همچنین برای عموم آزاد است. حیوانات قطبی و برخی گونه‌ های دیگر در این مجموعه نگهداری می‌ شود. اهمیت این مجموعه به این دلیل است که در آن می‌ توانید با زندگی حیوانات قطبی آشنا شوید.

بخوانید:  اطلاعات کامل تفاوت کلاس های پروازی

طراحی منحصر به فرد در این مجموعه موجب شده تا سالانه گردشگران زیادی از زیبایی‌ های آن دیدن کنند. پیشنهاد ما این است که بعد از بازدید از باغ وحش به کافه قسمت بالایی و پشت بام رفته و ساعات خوشی را در این نواحی تجربه کنید. شما می‌ توانید انواع نوشیدنی‌ها را در این کافه نوش جان کنید.

باغ وحش شونبرون

چگونه به این باغ وحش سفر کنیم؟

شما می‌ توانید از طریق تورهای گردشگری به این منطقه بروید. تهیه بلیط و غیره در این مجموعه امکان‌ پذیر است. تردد با استفاده از قطار و وسیله شخصی نیز برای شما به این پارک امکان‌پذیر خواهد بود.

شما علاقه مندان می توانید با مکان های دیدنی اتریش و جاذبه های آن بیشتر آشنا شوید. زیبایی های طبیعی و چشم اندازهای بکر در این نواحی متعدد هستند که شما از وجود آن ها نهایت لذت را خواهید برد.

بخوانید:  پارک یخی دبی و تفریحات مهیج آن

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *