محمد حسن پور دادستان پاکدشت  با اشاره به تشکیل پرونده ریزش ساختمان در روز گذشته در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت، از پیگیری آن خبر داد و اظهار داشت: فوت ۲کارگر بر اثر بی توجهی به اخطار‌های دهیاری در خصوص عدم ساخت و ساز غیرمجاز قابل قبول نیست و با خاطیان در این پرونده برخورد شدید می‌شود.

دادستان پاکدشت با اشاره به اهمیت پیگیری این موضوع از طریق دستگاه قضا، تاکید کرد: در این پرونده با متخلفان هیچ گونه مماشاتی انجام نمی‌شود و با دستگاه‌های متخلف برخورد قانونی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان با تاکید به رسیدگی کامل به این پرونده و دستور دستگیری صاحب زمین و سازنده ساختمان، خاطرنشان کرد: در انتظار گزارش تکمیلی هستیم تا در صورت احراز ترک فعل توسط دستگاه‌ها و مسئولین ذی ربط تشکیل پرونده قضایی و اقدام قانونی به عمل خواهد آمد و در چار چوب قانون مورد تعقیب قرار خواهند گرفت.

بخوانید:  جاسازی ۴۳ کیلو تریاک در پراید

رییس جمعیت هلال احمر پاکدشت روز جمعه با اشاره به پایان عملیات آوار برداری حادثه ریزش ساختمانی در این شهرستان گفت: در این حادثه دلخراش ۲ کارگر فوت کردند و یک کارگر زنده از زیرآوار خارج شد.

صفر علی حسین آبادی در گفتگو با خبرنگار ایرنا، از پایان عملیات آواره برداری در روستای قلعه نو املاک بخش مرکزی شهرستان پاکدشت خبرداد و اظهارداشت: متاسفانه سازه نامناسب ساختمان باعث ریزش و محبوس شدن ۳کارگر در زیر آوار شد.

وی افزود: ۲کارگر که از اتباع بودند در این حادثه فوت کرده و یک کارگر زنده از زیر آوار خارج و تحویل اورژانس شد.

شهرستان پاکدشت پایتخت گل و گیاه کشور با بیش از ۴۵۰ هزار نفر جمعیت در محور ترانزیتی بزرگراه امام رضا (ع) در جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

منبع: ایرنا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *