قاره آمریکا سرزمینی از زیبایی‌ها بوده جامائیکا تنها کشوری کوچک در این قاره محسوب می‌ شود که در جزایر کارائیب واقع شده شما در این بخش با دیدنی‌های جامائیکا آشنا می‌ شوید.

دیدنی های جامائیکا:

این مقصد گردشگری برای علاقه مندان به ماجراجویی است. منطقه تفریحی با شرایط آب و هوایی گرمسیری که جزو محبوب‌ ترین کشورهای گردشگری خواهد بود. این نواحی از دیدنی های کارائیب هستند.

تفریحات جامائیکا

پارک ماجراجویی کول رانینگز:

این پارک نیز مقصد ماجراجویان است. پارکی مدرن که در سال ۲۰۰۷ بنا شده و ترکیبی از جاذبه‌ های هیجان انگیز و سرگرمی برای خانواده‌ها دارد. دو بخش آبی سرسره آبی منطقه بازی کودک رودخانه‌ های تفریح برای علاقه مندان قرار داده شده کشتی‌ های تفریحی، پینت بال، انواع بازی‌ های لیزری و غیره در این نواحی تنوع و سرگرمی زیادی را ایجاد می‌ کند. این پارک امکانات و تجهیزات زیادی دارد.

بخوانید:  بازدید از دره مرادبیگ با طبیعت دیدنی و بکر

پارک تفریحی جامائیکا

پارک ماجراجویی سانکوست:

یکی دیگر از مجموعه‌های ساحلی که اولین مرکز پینت بال بوده انواع بازی‌های ورزشی والیبال، فوتبال، مینی گلف و تفریحات در این سواحل در اختیار شما قرار دارد شما می‌ توانید در هوای معتدل در این سواحل استراحت کنید.

سفر به منطقه جامائیکا

ساحل داکتر کاو:

این ساحل بخشی از پارک دریای مونگوبی بوده و از قدیمی‌ ترین سواحل جامائیکا محسوب می‌ شود. آب زلال این سواحل درجه ۲۶ سانتی‌گراد موجب شده مکان مناسب برای سفر و آبتنی باشد.

ساحل جامائیکا

غارهای گرین گروتو:

مجموعه‌ای با ۲۶ هکتار زمین‌های ساحلی در نواحی شمالی جامائیکا مجموعه پرپیچ و خم که دارای انواعی از سنگ‌ های آهکی است. دریاچه شفاف که در کف این مجموعه می‌ بینید عمق ۳۶ متر دارد در این غارها هفت نوع خفاش است.

سواحل جامائیکا

رز هال گریت هاوس:

مجموعه و عمارت تاریخی زیبا که در سال ۱۷ ۷۰ بر روی تپه‌ های مشرف بنا شده است. این بنای مشهور داستان حیرت انگیزی دارد فانینگ انگلیسی عاشق دختری با نام رزا پالمر شده و بعد از ازدواج با او این خانه را خریداری کرد. که بعد از ازدواج آنها از دنیا رفت روزا بعد از فوت همسرش روزهای سختی را سپری کرد و این بنا را محافظت نمود.

بخوانید:  معرفی موزه لیورپول و آشنایی با جاذبه های تماشایی آن

پارک واتالند:

کلک سواری از تفریحات این مجموعه بوده و هیجان وصف ناپذیری را با وجود غارهای بی‌ شمار چشمه‌ های آب گرم و آبشارها در این مجموعه مفرح مشاهده می‌ کنید. این مجموعه از دیدنی های جامائیکا است.

منطقه جامائیکا

فالموت:

شهری نسبتاً کوچک که پایتخت جامائیکا بوده این شهر ساحلی معماری‌ های زیبایی دارد. بندر این مجموعه مرکز خریدهای پیشرفته‌ای داشته و دارای عمارت‌ های باشکوهی هستند. مزرعه های نارگیل و نیشکر نیز در این منطقه وجود دارد.

دیدنی جامائیکا

ساحل نگریل:

این ساحل به عنوان یکی از سواحل مهم شناخته شده و در امتداد ساحل شنی آن آب‌ های شفاف و فیروزه‌ای وجود دارد. رستوران‌ها و تفرجگاه‌ها در این نواحی متعدد هستند.

آبشار دانز:

این آبشار نیز اصلی‌ ترین تفرجگاه بوده گنجینه‌ های زیادی داشته و در فهرست بهترین آبشارهای دنیا قرار دارد. آب‌های این آبشار سرد بوده و درختان اطراف آن نیز تنوع زیادی دارند. این نواحی در شمار جنگل‌ های بارانی قرار دارد. شما چشم‌ اندازهای زیادی را از این نواحی مشاهده خواهید کرد.

بخوانید:  بهترین شهرهای ترکیه برای سفر و گردشگری ایرانی ها

دیدنی های جامائیکا

این نواحی هر ساله گردشگران زیادی دارد. شما می توانید با زیبایی های این نواحی آشنا شوید. این مناطق جنگل های سرسبز و وسیعی داشته که در فصل های مختلف از آن دیدن می کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *