میلان که به عنوان دومین شهر تاریخی در ایتالیا شناخته می شود از اهمیت زیادی برخوردار بوده و شما می توانید با زیبایی های این‌ نواحی بیشتر آشنا شوید. در این بخش با زیبایی های موزه‌ های میلان آشنا خواهید شد.

معرفی موزه های میلان:

این شهر تاریخی و گردشگری با زیبایی های خود مورد توجه است. این شهر یکی از مکان های تاریخی مهم بوده که با وجود موزه های تاریخی و گردشگری خود مورد توجه می باشند. در این بخش به معرفی مکان های دیدنی میلان ایتالیا پرداخته ایم که با آن آشنا می شوید.

موزه هنری در میلان

این موزه ها دارای بافت تاریخی بوده و جاذبه های مهمی دارد‌. فراز و نشیب هایی که در سفر به این نواحی تجربه می کنید، متنوع بوده و شما را به سوی خود می کشاند. در این بخش نیز می توانید با شگفتی های بیشتری از این موزه گردشگری آشنا شوید.

موزه بوگاتی والسچی:

این موزه دیدنی و تاریخی زیبایی های زیادی داشته و توجه شما علاقه مندان را به سوی خود می کشاند. شما می توانید حال و هوای رنسانس و موزه های آن را در این نواحی تجربه کنید. این موزه تاریخی و دیدنی در قرن ۱۹ به وسیله دو برادر ساخته شده است. جمع آوری وسایل و اسباب این موزه نیز به وسیله همین دو برادر بود.

بخوانید:  مقایسه قوانین پروازهای داخلی و خارجی

موزه زیبای میلان

موزه پولدی پتزولی:

در این موزه نیز با شگفتی های زیادی رو به رو خواهید بود. بخش مهمی از زیبایی های این‌ موزه شامل آثار هنری و نقاشی هستند. آثاری مانند نقاشی ها، فرش ایرانی، ظروف، جواهرات و … در این موزه برای شما جالب و دیدنی می باشد. جالب است بدانید که زمین این موزه از فرش ایرانی بوده و از این نظر زیبایی زیادی دارد. شما می توانید نمونه هایی از ظروف چینی و سفالی را مشاهده کنید. لباس های جنگی و زره نیز در این بنا دیده می شود‌.

چند موزه میلان

موزه دومو:

این موزه یکی از بهترین بناها بوده و شامل ۲۶ اتاق است. هر یک از اتاق های این‌ مجموعه در نوع خود زیبا و دیدنی هستند. در این موزه خدمات آموزشی متعددی ارائه می شود. جالب است بدانید که اتاق های این‌ موزه به ترتیب زمانی هستند.

بخوانید:  بازدید از مرداب نیلکوه با طبیعت بکر و دیدنی

موزه مشهور میلان

موزه تئاتر آلاسکا:

بهترین نمونه های اپرا را در این مجموعه مشاهده می کنید‌. اشیا موجود در این موزه نمادهای هنری داشته و در نوع خود زیبا می باشد. این موزه موسیقی نیز زیبایی زیادی دارد. در این موزه با دوران طلایی آلاسکا نیز آشنا می شوید که شامل مجموعه های مختلفی است.

معماری موزه میلان

موزه شام‌ آخر:

این موزه نیز یکی دیگر از موزه های مشهور و تاریخی بوده که از تماشای آن لذت می برید. بهترین شاهکارهای داوینچی در این موزه به نمایش گذاشته می شود. تابولی شام آخر که یکی از آثار برجسته بوده و زیبایی های زیادی دارد در این بخش توجه شما را جلب می کند.

موزه شام میلان

موزه اسفورزا:

این موزه یک قلعه آجری قرمز رنگ با معماری منحصر به فرد است. قدمت این قلعه به قرن ۱۴ باز می گردد. موزه هنرهای باستانی، آلات موسیقی، مصر و باستان شناسی در این مجموعه دیده می شود. در این مجموعه مجسمه های تاریخی و چوبی عتیقه دیده می شود. شما بخش مهمی از تاریخ و فرهنگ میلان را در این موزه مشاهده می کنید‌.

بخوانید:  چگونه می‌توان بهترین تور استانبول را انتخاب کرد؟

موزه های میلان

موزه ویلانچی کمیگلیو:

این موزه طراحی شده دارای معماری زیبایی است. این موزه باغی آرام داشته که طبیعت آن سرسبز می باشد. زمین تنیس که بخشی از این موزه بوده متعلق به یک خانواده مرفه است. این ساختمان در سال ۱۹۳۵ بنا شده و در زمان جنگ جهانی دوم نیز اهمیت زیادی داشت.

موزه میلان برای سفر

این موزه ها از مکان های دیدنی ایتالیا بوده و علاقه مندان زیادی دارد. شما می توانید با سفر به این نواحی تجربه های جدیدی داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *