به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدیان اعلام کرد: با بهره برداری از چاه جدید یک مجتمع روستایی در منوجان، 3 روستا با 850 خانوار جمعیت، – مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان گفت: 850 خانوار از 3 روستا در منوجان، از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان خبرگزاری دانشجو، علیرضا عبدیان اعلام کرد: با بهره برداری از چاه جدید یک مجتمع روستایی در منوجان، 3 روستا با 850 خانوار جمعیت، از نعمت آب شرب بهداشتی و پایدار بهره مند شدند.

وی افزود: چاه جدید مجتمع طالقان با عمق 100 متر و دبی 25 لیتر بر ثانیه با اعتباری بالغ بر 20 میلیارد ریال پس از حفر و تجهیز وارد مدار بهره برداری شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کرمان اظهار کرد: با بهره برداری از این چاه، 3 روستای تحت پوشش این مجتمع شامل طالقان، ریگ زرریز چاه نارنج با جمعیتی بالغ بر 850 خانوار از نعمت آب آشامیدنی سالم و پایدار بهره مند شدند.


برچسب ها: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاببهره برداریروستاآب آشامیدنی سالمشرکت آب و فاضلاببهرهروستای


آخرین اخبار سرویس:



بهره مندی 850 خانواده روستایی منوجان از آب آشامیدنی سالم

بهره مندی 850 خانواده روستایی منوجان از آب آشامیدنی سالم




همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.

تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.




Source link

بخوانید:  ۱۲ زائر ایرانی در عملیات حج فوت شدند
سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *