مهدی نصیری سرپرست ورزشگاه آزادی  درباره برگزاری فینال جام حذفی بین سپاهان و مس رفسنجان در  ورزشگاه آزادی اظهار کرد:   طبق برنامه قرار بود این بازی در ورزشگاه سردار آزادگان قزوین برگزار شود ، اما با دستور وزیر ورزش و جوانان  و رئیس شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه ها مقرر شد که این بازی روز ۳۱ خرداد ماه ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه آزادی برگزار شود . با توجه به اینکه این مجموعه ورزشی در حال تعمیر  و بازسازی هست، ما بعد از بازی تیم ملی ایران برابر تیم ملی ازبکستان فکر می کردیم بازی در  ورزشگاه آزادی برگزار نمی شود و  زیر ساخت ها را تغییر دادیم اما  با توجه به دستوری که داده شد و رئیس شرکت توسعه و تجهیز ورزشگاه ها هم بازدید میدانی به عمل آورد، مقرر شد تمام همکاران ما  سعی و تلاش خود را کنند تا شرایط برگزاری مسابقه فینال جام حذفی در استادیوم آزادی فراهم کنند. 

بخوانید:  نخستین قرارداد مسی با قیمت ۹۶۴ هزار و ۴۵۰ دلار فروخته شد

او درباره اینکه تمهیدات لازم برای حضور تماشاگران در بازی فینال فراهم شده  و ظرفیت  تماشاگران چقدر است، گفت: ما از سکوی ۶ تا ۳۱ را داریم تعمیر می کنیم و امکان نشستن روی این سکوها نیست، اما تماشاگران در ضلع شرقی   و  شمالی می توانند بنشینند . حدود ۳۰ هزار نفر می توانند از ظرفیت ورزشگاه استفاده کنند . امیدوارم شرایط را فراهم کنیم  که مسابقات خوبی را تماشا کنند. 

او درباره وضعیت  نور  ورزشگاه آزادی گفت:ان شا الله  در خصوص نور ورزشگاه هم مشکلی پیش نمی آید و همکاران ما تلاش می کنند تا مشکل قطعی برق نداشته باشیم. ان شا الله میزبان خوبی برای هر ۲ باشگاه باشیم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *