متن اطلاعیه معاونت منابع انسانی قوه قضاییه به شرح زیر است:

«بدینوسیله به اطلاع پذیرفته‌شدگان آزمون سردفتری سال ۱۴۰۱ در سراسر کشور می‌رساند، نظر به درخواست‌های مکرر متقاضیان، مهلت ثبت نام جهت شرکت در دوره کارآموزی تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۶ تمدید گردید.

۱. با توجه به تمدید مهلت ثبت نام، داوطلبان می‌بایست شخصاً به همراه اصل فیش واریزی، اصل و تصویر کارت ملی و دو قطعه عکس ۴*۳ تا تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ به معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان محل قبولی مراجعه نمایند.

۲. پذیرفته شدگان استان تهران مدارک مذکور در بند ۱ را به جناب آقایان مهدی اکبری و حامد فرخ شاهی به آدرس خیابان حافظ، روبه روی دانشگاه امیرکبیر، ساختمان شماره ۳ قوه قضاییه، معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی قوه قضائیه، طبقه چهارم تحویل نمایند.

۳. مهلت‌های مذکور قابل تمدید نخواهد بود.

۴. بدیهی است که عدم واریز شهریه و یا عدم ارائه مدارک خواسته شده در تاریخ‌های معین به منزله انصراف از شرکت در دوره کارآموزی خواهد بود.

بخوانید:  دستگیری عامل اصلی نزاع و درگیری در غرب تهران 

۵. مبالغ شهریه دوره آموزشی هر کارآموز متناسب با مدت دوره کارآموزی اعلام شده از سوی کانون سردفتران و دفتر یاران تعیین گردیده است؛ لذا کارآموزان می‌بایست با مراجعه به لیست پیوست و آگاهی از مدت آموزش خود نسبت به پرداخت شهریه مصوب مطابق جدول ذیل اقدام نمایند.

کارآموزی آزمون سردفتری

پذیرفته شدگان محترم می‌توانند جهت رفع ابهام و دریافت پاسخ سوالات خود در ساعات اداری با شماره ۸۸۸۰۹۰۶۸-۰۲۱ تماس حاصل نمایند.»



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *