سفر به این جزیره دیدنی با تجربه‌ های جذابی همراه است. جزایر لوفوتن با زیبایی‌ های منحصر به فرد خود در سوئد واقع شده است و یکی از مجموعه جزایر دیدنی بوده که از وجود آن لذت می‌ برید.

صخره های لوفوتن

معرفی جزایر لوفوتن:

بدون شک هر کشوری با وجود جاذبه‌ های تاریخی خود اهمیت زیادی دارد. در سوئد نیز می‌ توانید جاذبه‌ های طبیعی زیادی را مشاهده کنید. جنگل‌ های سرسبز، دشت‌ های وسیع، چشمه‌ های آب از مهم ترین زیبایی‌ های نواحی هستند.

بازدید از لوفوتن

در شهرستان نوردلند در سوئد می‌ توانید با این مجموعه جزایر روبرو شوید که رویایی و شگفت انگیز هستند. این جزایر در حلقه‌ های قطبی واقع شده‌ اند و موقعیت جغرافیایی زیادی دارند. تفاوت دمایی نامنظمی در این نواحی وجود دارند. این جزایر از دیدنی های سوئد است و در سفر به سوئد از آن دیدن می کنید.

بخوانید:  آب بندان قرن آباد و جاذبه های دیدنی آن برای گردشگران

این جزایر بیش از هزار سال محل صید ماهی‌های روغنی است. در زمستان این نوع ماهی مهاجرت می‌ کنند و برای تخم‌ ریزی به این جزیره می‌ آیند. که اهمیت زیادی دارد. زمین‌ های پهناور در این نواحی جاذبه‌ های زیادی داشته و با آن روبرو می‌ شوید. کشاورزی در این نواحی ویژگی عمده‌ای دارد.

سفر به لوفوتن

مناظر این جزایر را شاید اغلب بر روی کارت‌ های پستال دیده باشید. اما با سفر به این نواحی و بازدید از زیبایی‌ های آن می‌ توانید این مناظر شگفت انگیز را مشاهده کنید. این مجموعه جزیره در شمال نروژ واقع شده‌ اند. جذابیت‌ های آن به دلیل طبیعت زیبا است. این نواحی در ماهیگیری اهمیت زیادی دارند.

خانه های لوفوتن

این مناطق به تعدادی جزایر کوچک تقسیم شده‌ اند و سواحل بکر و دست نخورده‌ ای دارند. از نظر اقتصادی این منطقه اهمیت زیادی داشته و در تجارت با اهمیت می‌ باشد.

بخوانید:  بزرگ ترین صحرای نمک دنیا و دانستنی های جالب درباره سفر به آن

تفریحات جزایر:

این سواحل دارای جذابیت‌ های مختلفی بوده پیاده‌ روی در خط ساحلی عکاسی بازدید از چشم انداز های ساحلی از مهم ترین زیبایی‌ های این نواحی هستند. این منطقه سرگرم کننده دارای انواعی از تفریحات آبی مانند موج سواری بوده انواع تفریحات دیگر نیز در این نواحی وجود دارد. اسکی روی آب ماهیگیری طبیعت گردی کوهنوردی و غیره از مهم ترین جذابیت‌های تفریحی هستند.

چشم انداز لوفوتن

بهترین زمان برای سفر:

فصل مناسب سفر به این نواحی فصل بهار و تابستان به شما در این فصل جاذبه‌ های مختلفی را تجربه می‌ کنید. این نواحی دارای شفق‌ های قطبی با زیبایی‌ های فوق‌العاده بوده شهریور تا فروردین ماه بهترین زمان برای سفر بوده که طبیعت زیبایی از این نواحی را مشاهده خواهید کرد. هتل یخی سوئد که از دیگر زیبایی ها بوده در زمستان مورد توجه است.

جزایر لوفوتن

اطراف این مجموعه جزایر خانه‌هایی را مشاهده می‌ کنید که کلبه‌ های روستایی با مناظر زیبا هستند. دور تا دور آن را نیز صخره‌ های مرتفعی فرا گرفتند. در فصل‌ هایی از سال که آسمان این نواحی صاف و آبی می‌ باشد، شما شاهد مناظر بسیار بیک و فوق العاده‌ای خواهید بود.

بخوانید:  بهترین موزه های میلان ایتالیا برای علاقه مندان به هنر و تاریخ

طبیعت اطراف این جزایر سرسبز هستند و این منطقه شرایط آب و هوایی نسبتا مرطوبی داشته که سرسبزی آن نیز به دلیل همین رطوبت خواهد بود. این منطقه دارای زمین‌ های حاصلخیز بوده و جالب است بدانید که قدمت آن به زمان وایکینگ‌ها نیز باز می‌ گردد. همانطور که اشاره شد، این نواحی برای صادرات و واردات منطقه مناسب تجاری محسوب می‌ شود.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *