جزیره ججو یکی از مجموعه جزایر دیدنی با جاذبه‌ های فوق العاده بوده که شما در این بخش زیبایی‌ های آن را می‌ شناسید. این جزیره در تابستان و تعطیلات نیز دیدنی‌ های زیادی دارد.

طبیعت بکر ججو

معرفی جزیره ججو:

این جزیره یکی از پربازدیدترین نواحی بوده و سالانه گردشگران زیادی را به سوی خود می‌ کشاند. این نواحی طبیعت منحصر به فردی داشته و شما می‌توانید از نزدیک زیبایی‌ های آن را بشناسید. جالب است بدانید این جزایر در میان جاذبه‌ های یونسکو نیز به ثبت رسیده اند.

طبیعت ججو

تاریخ هزار ساله این جزیره نیز رخدادهای زیادی را به تصویر می‌ کشد. این منطقه تجاری نیز بازدیدکنندگان زیادی داشته و شما می‌ توانید از طبیعت آن لذت ببرید. این جزیره دارای سه قسمت مختلف بوده در هر بخش شما می‌ توانید با زیبایی‌ های زیادی از آن روبرو شوید.

در ۵۰۰ سال این سلسله مکان‌ها از نظر تاریخی اهمیت زیادی داشتند درس ۵۰۰ سال گذشته سلسله چوسان به این نواحی تبعید شدند. این شهر را می‌ توان به عنوان یکی از شهرهای زیر سلسله چوسان به شمار آورد.

بخوانید:  بازدید از خیابان استقلال استانبول و دیدنی های آن

صخره های ججو

غارهای گدازه ای:

این مجموعه غارهای آتشفشانی ویژگی های زیادی داشته و شما می توانید در فصل های مختلفی از سال با زیبایی های آن رو به رو شوید. این غارهای زیبا و اسرارآمیز متنوع و دیدنی بوده که شما از آن دیدن می کنید. طولانی ترین تونل ها در این نواحی وجود داشته و یک تونل زیرزمینی است.

سواخل سنگی:

بخش مهمی از زیبایی های این جزایر را سواحل سنگی و صخره های آن تشکیل داده اند که پوشیده از خزه های سرسبز هستند. این سواحل مرتفع و بلند بوده که شما از جذابیت های آن دیدن می کنید. فانوس دریایی در نزدیکی این سواحل و صخره ها نیز در هنگام شب موجب شده تا شما از زیبایی های آن دیدن کنید. با طلوع و غروب خورشید شما می توانید، مناظر زیباتری را از این نواحی تجربه کرده و از نزدیک با این جاذبه ها رو به رو شوید.

بخوانید:  بهترین شهرهای ترکیه برای سفر و گردشگری ایرانی ها

جزیره ججو کره جنوبی

سیاره آبی جزیره:

این مجموعه جزیره ها داری سیاره آبی زیبایی بوده که شما را به سوی خود می کشاند. این سیاره یکی از بزرگ ترین آکواریوم ها بوده و شما از زیبایی آن دیدن می کنید. در این مجموعه می توانید با ۵۰۰۰ گونه ابی آشنا شوید که مهم ترین گونه های آن شامل ماهی ها و آبزیان هستند که شما از نزدیک می توانید با این گونه ها آشنا شوید. این مجموعه برای کودکان نیز تجربه ای عالی خواهد بود.

مجسمه های سنگی:

از مهم ترین دیدنی های جزیره ججو کره جنوبی می توان به این مجسمه های سنگی اشاره کرد. مجسمه هایی عجیب و غریب که شاید نمونه های آن را ندیده باشید. قله هالاسان با زیبایی و طبیعت دیدنی خود مورد توجه بوده که از آن دیدن می کنید.

منطقه دیدنی ججو

دیدنی های کزه جنوبی با زیبایی های خود مورد توجه شما علاقه مندان هستند که از آن دیدن خواهید کرد. پارک اورلند کره جنوبی نیز زیبا بوده که از آن دیدن می کنید. در لینک با این دیدنی ها نیز آشنا می شوید.

بخوانید:  قوانین و شرایط مهاجرت با حیوان خانگی

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *