جزیره سنت هلن یکی از مجموعه جزایر دیدنی در میان اقیانوس اطلس جنوبی بوده و یکی از دورترین نقاط امپراتوری بریتانیا می‌ باشد. شما می‌ توانید با این بهشت گمشده آشنا شوید.

جزیره سنت هلن:

این جزایر یک مجموعه جزایر آتشفشانی بوده که بهشت مخفی هستند. شما می‌ توانید جاذبه‌ های رویایی را در این نواحی مشاهده کنید. در سال ۲۰۱۸ مردم این منطقه این نواحی را یکی از عجایب هفتگانه نامگذاری کردند. شما خانه‌ های باور نکردنی تاریخی را در این نواحی مشاهده می‌ کنید.

 

نردبان یعقوب:

یکی از جاذبه‌ های دیدنی و برجسته که دارای پله‌ های سنگی با شیب تند است. شما با عبور از این پله‌ ها می‌ توانید زیبایی زیادی را مشاهده کنید. ساخت این نردبان‌ ها از سال ۱۸۲۸ تا ۱۸۲۹ آغاز شده است. شما با بالا رفتن از این نردبان‌ ها می‌ توانید چالش را تجربه کنید.

بخوانید:  پارک جنگلی زرقان و امکانات و تفریحات آن

منطقه دیدنی سنت هلن

پارک ملی قله دیانا:

این پارک نیز یک. گردشگری مهم بوده و اهمیت زیادی در شما با پیاده‌ روی در این نواحی تجربه زیادی خواهید داشت. درختان این نواحی درختان سرخسی بوده که متعلق به این منطقه بومی است. طبیعت این نواحی بسیار سرسبز و دیدنی می‌ باشد.

سفر به سنت هلن

آبشار قلب مانند:

این آبشار به دلیل اینکه همانند قلب است و دره قلبی شکل دارد به آبشار قلب شناخته می‌ شود. شما برای بازدید از این آبشار باید ارتفاع صخره این نواحی را پیاده‌ روی کنید. این دره یک مسیر جنگلی منحصر به فرد بوده و همانطور که مشاهده می‌ کنید آبشار مرتفع از بالای آن سرازیر می‌ شود. این آبشار جذابیت زیادی دارد.

ارتفاعات سنت هلن

قلعه‌ های نول:

این قلعه تاریخی عظیم متعلق به سال ۱۷۹۸ است. بازدید از این قلعه رایگان بوده و شما می‌ توانید در ارتفاعات بالا این قلعه را مشاهده کنید. این دژ استراتژی مهمی داشته و در طی تاریخ نیز با اهمیت بوده است. درباره این قلعه داستان‌ های زیادی وجود دارد.

بخوانید:  ایرانی ها در کدام کشور ها بیشترین تعداد ملک را خریده اند ؟

منطقه سنت هلن

خانه لانگوود:

سازه دیگر بوده که با زیبایی آن آشنا می‌ شوید و نمادین‌ ترین شخصیت فرانسه در زمان امپراطوری ناپلئون به اینجا تبعید شده است. قدمت این خانه نیز به زمان ۱۷۴۲ باز می‌ گردد. داستان‌ های شنیدنی زیادی درباره این خانه وجود دارد. با ورود به خانه می‌ توانید اتاق نقاشی را مشاهده کنید که زیبایی زیادی در اتاق مجلل نیز در این مجموعه وجود دارد.

شنا با کوسه نهنگ‌ ها:

یکی دیگر از عجایب هفتگانه جزیره سنت هلن بازدید زیستگاه نهنگ‌ها بوده برای این موضوع باید به دل اقیانوس زده و از میان آب‌های نیلگون عبور کرده و غواصی کنید. این تجربه برای افرادی است که مهارت زیادی در این زمینه شما همچنین به همراه غواص ها نیز می‌ توانید به درون آب‌ ها رفته و از آن دیدن کنید. این نواحی زیستگاه جانوران مهمی بوده و می‌ توانید در اطراف ساحل نیز مشاهده کنید.

بخوانید:  شرایط اخذ اقامت قطر در سال ۲۰۲۴

جزیره سنت هلن

این مناطق دیدنی های زیادی داشته و هر ساله علاقه مندان زیادی را به سوی خود می کشاند. شما تجربه ای جدید و جذاب را در سفر خود به این نواحی کسب می کنید که برای شما نیز اهمیت زیادی دارد. این نواحی در فصل های مختلفی از سال زیبایی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *