سفر به مجموعه جزیره مادیرا تجربه‌ ای فوق العاده بوده که کسب می‌ کنید. شما می‌ توانید در این بخش با دیدنی‌ های جزیره مادیرای پرتغال آشنا شوید و این نواحی را بهتر بشناسید.

معرفی جزیره مادیرای پرتغال

معرفی جزیره مادیرا پرتغال:

این جزایر همواره یکی از امن‌ ترین مقاصد گردشگری بوده و هر ساله گردشگران زیادی را به سوی خود می‌ کشاند اما چه چیزی باعث شده تا این نواحی شناخته شده باشند. این مجموعه جزایر یکی از نواحی خود مختار کشور پرتغال بوده که هر سال میزبان گردشگران زیادی است. در ناحیه بین شمال اقیانوس اطلس و به وسیله دریانوردان پرتغالی کشف شد.

آشنایی با جزیره مادیرای

پایتخت این ایالت فونشال یا فونچال می‌ باشد. این منطقه تفریح گردشگری جذابیت‌ های فوق العاده‌ ای دارد. این نواحی شگفت انگیز شامل چهار جزیره با نام‌ های مختلف است. جزایر مادیرا، دسرتاس، پورتوسانتو و ساواژ بوده که در نوع زیبا و تماشایی هستند. دیدنی های پرتغال با زیبایی های خود در این بخش قرار داده شده که مطالعه می کنید.

بخوانید:  پارک جنگلی خرما و دیدنی های آن

این جزایر زیبا یکی از دورترین نقاط ایالت اروپایی بوده و وابسته به کشور پرتغال می‌ باشد. در مسیر سفر به این جزیره باید از طریق کشتیرانی‌ های دریای کاراییب اقدام به سفر کنید. همانطور که اشاره شد، بندر فونچال یکی از مهم‌ ترین بنادر این مجموعه جزایر به شمار می‌ آید. معرفی بهترین سواحل پرتغال را نیز در لینک مطالعه می کنید.

سفر به جزیره مادیرای

جاذبه‌های گردشگری:

زمانی که قدم به این جزیره می‌ گذارید، گویی وارد یک شهر خیالی شده تمام مناظر بکر و همانند نقاشی است. انواعی از گل‌ ها درختان سواحل بکر صخره‌ های مرتفع را می‌ توانید در این نواحی مشاهده کنید.

جالب است بدانید، در این نواحی جشن‌ های مهمی برگزار می‌ شود که این جشن‌ ها نیز میزبان گردشگران زیادی هستند. جشن‌ های گل و گلدوزی از مهم‌ ترین آنها می‌ باشد. این منطقه نیز دارای فرودگاه بوده و امتیازهای زیادی دارد. امروزه یکی از مکان‌ های گردشگری بوده که علاقه مندان زیادی دارد.

بخوانید:  آیا مهاجرت از طریق موسیقی امکان پذیر است؟

سواحل بکر جزیره مادیرای

هتل‌ ها و رستوران‌ های مادیرا:

تجربه سفر شما با اقامت در یک هتل زیبا و گردشگری بیشتر می‌ شود. برخی از این هتل‌ ها امتیاز های زیادی داشته به ویژه اینکه چشم اندازهای فوق العاده‌ای دارند. رستوران‌ های این نواحی نیز امن بوده و تنوع زیادی دارد. این مجموعه جزیره داره رستوران‌ های بهداشتی و مناسبی هستند.

جالب است بدانید حتی در شرایط کرونا این جزایر یکی از ایمن‌ ترین جزایر بوده و از نظر بهداشتی و ایمنی امتیاز های زیادی کسب کرده که به همین دلیل گردشگران زیادی به آن سفر کردند.

راهنمای سفر به جزیره مادیرای

در دوران کرونا این نواحی با وجود قرنطینه شرایط مناسبی را برای گردشگران فراهم کرد. از این نظر رفت و آمد در این جزیره بسیار راحت بود تصاویری که در این بخش از این جزایر مشاهده می‌ کنید. مناظر این جزیره فوق العاده بوده که از نزدیک نیز تماشایی‌ تر هستند.

بخوانید:  بهترین دیدنی های رودبار که نباید از دست بدهید

اگر از علاقه مندان به جزیره مادیرای پرتغال هستید. حتماً به این نواحی سفر کنید به ویژه در فصل‌ های مختلفی از سال این نوای طبیعت بکری داشته شرایط این نواحی آب و هوای معتدلی داشته که شما می‌ توانید از امتیازهای آن استفاده کنید. معرفی مکان های دیدنی پرتغال با زیبایی های خود مورد توجه است.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *