نانگ یوان یکی از نواحی تفریحی و گردشگری زیبا بوده که با جذابیت‌ های فوق‌ العاده آن آشنا می‌ شوید. در این بخش نیز می‌ توانید دیدنی‌ های جزیره نانگ یوان را بشناسید.

طبیعت زیبای نانگ یوان

معرفی دیدنی های نانگ یوان:

برای بازدید زیبایی های این نواحی می‌ توانید از تورهای گردشگری و تفریحی استفاده کنید. گشتی در این جزیره و غواصی در این جزایر تجربه فوق العاده بوده که می‌ توانید از آن استفاده کنید. این منطقه بهشت غواصی و گردشگری بوده که آن را می‌ شناسید.

سواحل نانگ یوان

سواحل شنی سفید با دیدنی‌ های فوق العاده مورد توجه است. نگینی از این جزایر با زیبایی‌ های فوق العاده مورد توجه هستند. آب‌ های فیروزه‌ای شکل، صخره‌ های مرجانی و غیره از دیدنی‌ های این نواحی به شمار می‌ آید. این نواحی طبیعت رنگارنگ و متنوعی داشته که می‌ توانید با زیبایی‌ های بی‌ شمار آن آشنا شوید.

بخوانید:  معرفی موزه لیورپول و آشنایی با جاذبه های تماشایی آن

مسیرهای دسترسی به منطقه:

شما می‌ توانید از طریق هواپیما یا کشتی به این نواحی تردد داشته باشید. سریع‌ ترین مسیر نیز مسیرهای هوایی بوده که هم امن هستند و هم زمان کمتری می‌ گیرند. شما همچنین می‌ توانید با قایق‌ ها به این جزیره سفر کرده و یک سفر عالی داشته باشید.

نانگ یوان

سفر یک روزه:

در سفر یک روزه از کوسامویی می‌ توانید با قیمت ۱۲۰۰ بات می‌ توانید یک سفر یک روزه داشته باشید که بسیار ارزان و مناسب است. اگر از علاقه مندان به دیدنی‌ های این‌ نواحی هستید، می‌ توانید اقامت شبانه به این نواحی داشته باشید. در اقامت‌ های شبانه نیز می‌ توانید اقامتگاه گردشگری متعددی را رزرو نمایید.

این جزیره طبیعت بکر و زیبایی داشته و سالانه گردشگران زیادی را بسیار مشاهده کنید. غواصی در این جزایر تجربه بکر و فوق العاده بوده که از این تجربه لذت می‌ برید. این سفر ایده آل به خاطر انگیز است و شما می‌ توانید با استفاده از تورهای گردشگری سفری فوق العاده به این نواحی را تجربه کنید. این منطقه بهشتی کوچک بوده با زیبایی‌های بی‌ شمار که از طبیعت آن لذت می‌ برید.

بخوانید:  لیست غذاهای مناسب برای کمپینگ برای صبحانه، ناهار و شام

جزیره نانگ یوان

در اطراف این نواحی تعدادی از ستون‌ های صخره‌ ای را مشاهده می‌ کنید که بسیار تماشایی و فوق العاده هستند. ستون‌ های صخره‌ای منطقه مکان مناسبی برای ثبت تصاویر می‌ باشد. شما از این ارتفاعات می‌توانید طبیعت زیبایی را مشاهده کنید.

شنا در قسمت‌ هایی از این منطقه و آن یک تجربه دیگر بوده که به شما توصیه می‌ کنیم تجربه غواصی در چه نواحی را می‌ توانید در کنار مربیان غواصی تجربه کنید.

یکی از جذاب‌ ترین تجربه‌ های سفر به این نواحی بازدید از تماشاگاه منطقه بوده که تجربه فوق العاده برای شما می‌ باشد. همانطور که اشاره شد، هزینه بازدید از این مجموعه و این جزایر نیز ۱۰۰ اوت یا ۲۰۰ اوت بوده که می‌ توانید پرداخت نمایید. طبیعت دیدنی و محیط پیرامون این نواحی نیز جذابیت‌ های بکر فوق العاده‌ ای داشته که توجه شما عزیزان را جلب می‌ کند.

بخوانید:  جاذبه های توریستی و دیدنی های آماسیا ترکیه

راهنمای سفر نانگ یوان

آلاچیق هایی که می بینید که محل مناسبی برای اسکان شما عزیزان هستند. شما می‌ توانید یک تجربه اسکان فوق العاده در این مناطق را داشته باشید. غروب تماشایی خورشید در این ارتفاعات نیز تجربه فوق العاده دیگری بوده که از آن استفاده می‌ کنید.

آب‌ های این جزایر بسیار زلال و شفاف بوده و طبیعت آن نیز بسیار تماشایی می‌ باشد. شما سالانه تجربه‌های زیادی از سفر به این نواحی را خواهید داشت.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *