جزیره نوسا پنیدا یکی از زیباترین جزایر در جنوب شرقی بالی با سواحل خیره کننده برای علاقه مندان به غواصی است. شما می‌ توانید در این سواحل ماجراجویی فوق العاده‌ای داشته باشید.

جزیره نوسا پنیدا:

این جزیره فضای دلنشینی داشته و علاقه مندان به غواصی هر ساله به این نواحی سفر می‌ کنند. اغلب گردشگران این منطقه را به عنوان بهشت رویایی می‌ شناسند. اگر دنبال استخرهای سنگی طبیعی هستید، این نواحی را به شما پیشنهاد می‌ کنیم.

راهنمای سفر به نوسا پنیدا

چگونه به این سواحل برسیم؟

این مناطق یکی از بزرگ ترین جزایر در میان سه جزیره جنوب شرقی بالی بوده قایق‌ ها از بندرگاه‌های اصلی در بالی یعنی سانور به سمت نوسا حرکت می‌ کنند. این سواحل و زیبایی های آن از مکان های دیدنی بالی محسوب می شود.

اقامت در جزیره:

برای اینکه تجربه اقامت در این جزایر را داشته باشید، باید اقامتگاه‌ هایی با قیمت مناسب را رزرو کنید. اقامتگاه‌ ها دارای سیستم تهویه هوا بوده و عجیب و غیر عادی هستند. خانه‌ های درختی که در اینجا مشاهده می‌ کنید، اقامتگاه بوده همچنین هتل سه ستاره روما با چشم اندازهای زیبا از این اقامتگاه‌ها است.

بخوانید:  معرفی کاخ پوتالا با شگفتی های دیدنی

منطقه توریستی نوسا پنیدا

حمل و نقل در جزیره:

در این مجموعه جزایر سیستم‌های حمل و نقل مناسبی وجود داشته اما متاسفانه شرایط خیابان‌ها چندان مناسب نیست. موتور سیکلت‌ های کوچک را می‌ توانید با هزینه ۴ دلار اجاره کرده و دسترسی راحت به نقاط مختلف داشته باشید.

دیدنی های نوسا پنیدا

تجربه غواصی:

همانطور که اشاره شد، این سواحل را با ماجراجویی و غواصی می‌ شناسند. هیجان فوق العاده در غواصی در این نواحی عالی است. این مجموعه با ۲۰۰ کیلومتر مربع و ۲۰ نقطه شیرجه زنی برای غواصی مناسب است.

با غواصی در این سواحل می‌ توانید گونه‌های مرجان‌ها، ماهی‌ها، صدف‌ها دیگر آبزیان را مشاهده کنید، هر ساله تورهای غواصی ویژه با امکانات مناسب بین نواحی برگزار می‌ شود که اقامتگاه‌های مناسبی نیز برای غواصان ارائه می‌ دهند.

سفر به نوسا پنیدا

جزیره نوسا پنیدا زیبایی‌ های فوق العاده‌ای داشته و گشت و گذار در آن خالی از لطف نیست. در کنار سواحل صخره‌های بلند می‌بینید که بر روی آن سرسبزی قرار دارد. آبشارهای سه گانینگ از مهمترین طبیعت این نواحی است.

بخوانید:  جزیره کبودان و جاذبه های دیدنی آن

با پیاده‌ روی در مسیرهای باریک صخره‌ها یا قدم زدن در لبه سواحل می‌ توانید تجربه‌های جدیدی را کسب کنید. این سواحل ماسه‌ای درخشان و بسیار تمیز است. آب‌ های این سواحل شفاف و فیروزه‌ای رنگ می‌ باشد. شما علاقمندان می‌ توانید با استفاده از تورهای سفر به بالی هم یک سفر ارزان و مناسب داشته باشید و هم اینکه تجربه عالی و بدون دردسر در سفر خود را داشته باشید.

جزیره نوسا پنیدا

چشم انداز این سواحل در غروب نیز دیدنی تر می‌ شود. اگر می‌ خواهید با زیبایی‌های بیشتری از این نواحی آشنا شوید، می‌ توانید به استخرهای آبی آن آبشارهای کوچک و دریاچه کم عمق با نام انجلز بیلا بونگ آشنا شوید که دارای چشم اندازهای زیبایی هستند.

ریلکس کردن در کنار این سواحل و لذت بردن از مناظر آفتاب بی‌ شک برای شما علاقه مندان تجربه خوب و خاطره انگیز می‌ شود. شما می‌ توانید با قایق سواری در میان آب‌های این سواحل تجربه دیگر را رقم بزنید. راهنمای سفر به بالی به صورت را جامع را می توانید در لینک مطالعه کنید.

بخوانید:  معرفی بهترین شهرهای توریستی ایران

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *