کاظم انبارلویی فعال سیاسی اصولگرا در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با جنبش دانشجویان آمریکا علیه سیاست حمایت از صهیونیست‌ها در غرب اظهار کرد: دانشگاه‌ها یکی از ۳ ضلع حکمرانی در غرب هستند و وظیفه این بخش هم پایه گذاری نظام علم و دانش در غرب است. وقتی که دانشگاه‌ها اعم از دانشجو و اساتید دیگر حاضر نیستند به نظام ستمکار غربی سرویس دهند لذا برای ادامه ارتکاب به جنایت‌های جنگی،  یک ضلع از  اضلاع حکمرانی در آمریکا فرو ریخته است.

وی ادامه داد: ضلع دوم رسانه‌ها بوده که اکنون از بی اعتباری خاصی برخوردار هستند. اکنون آمریکایی‌ها علیه تیک تاک اعلام جرم کردند و حاکمیت آمریکا در پی فیلتر کردن و خریدن آن است. اکنون موج آگاهی‌هایی که در دانشگاه‌های آمریکا پیدا شده، اطلاع رسانی در آن با تیک تاک صورت می گیرد و این ضلع هم رو به ویرانی است  و حاکمیت در آمریکا رو به نابودی و فروپاشی است.

بخوانید:  فهرست کاندیدا‌های مورد حمایت «رزما» اعلام شد

انبارلویی افزود: ضلع سوم، ضلع سیاستمدارانی که از این دو ضلع سرویس می گیرند است، آن‌ها دچار پیری و فرتوتی هستند. در آمریکا یک دیوانه و پیرمردی که تعادل روانی ندارد برای انتخابات ریاست جمهوری رقابت خواهند کرد. سرنوشت کور آن‌ها سرنوشت امپراطوری پرقدرتی است که روز به روز به زوال و نابودی نزدیک می‌شود.

وی تاکید کرد: بیش از ۲۵۰ روز است که صهیونیست‌ها در غزه عملیات نظامی داشتند و با بمب‌های اهدایی آمریکا غزه را شخم زدند و خانه‌ها و مدارس را ویران کردند، اما نتوانستند صدای مقاومت مردم را خاموش کنند. از طرفی جبهه مقاومت در برابر این شرارت ایستاده است.  

وی تصریح کرد: در دادگاه لاهه اسرائیلی‌ها به عنوان جنایتکار جنگی و برای نسل کشی محکوم شدند و صدای مردم در ۵ قاره جهان علیه مظلومان غزه بلند است و آن‌ها در دام و تله‌ای افتادند که خروج از آن ممکن نیست و هر چه جنایت می‌کنند بیشتر به این تله فرو می روند؛ لذا حمله به رفح هم مشکلی از آن‌ها را حل نمی‌کند و مقاومت به اندازه کافی توان دارد که به صهیونیست‌ها پاسخ محکمی بدهد.

بخوانید:  مرحله دوم انتخابات ریاست جمهوری خیلی مهم است



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *