حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با حضور در برنامه صف اول به بیان سوابق خود پرداخت.

وی در ابتدای سخنان خود با آرزوی بهترین‌ها برای ملت ایران در ارتباط با سوابق خود اظهار کرد: خداراشکر که در این موقعیت حساس و در این عرصه سخت حاضر هستم و امیدوارم با لطف خدا و دعای مردم و با نیت خود و اخلاص بتوانیم وظیفه خود را انجام دهیم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: از قبل از انقلاب درگیر مسئله انقلاب بودم و در مدرسه حقانی تحت تربیت شهید بهشتی و شهید قدوسی بودم و توسط بزرگانی تربیت شدم و از برخورداری از این اساتید خوشحالم.

پورمحمدی گفت: انقلاب را از نزدیک تجربه کردیم، اما از همان روز‌ها در تحصن روحانیون در دانشگاه تهران بودم. پس از پیروزی انقلاب ماموریت‌ها را از طریق دفتر امام انجام می‌دادیم و پس از مدتی به سایر شهر‌ها اعزام شدیم تا مردم را به انقلاب آشنا کنیم و من هم به بندرعباس اعزام شدم.

بخوانید:  مشارکت ایرانیان خارج از کشور در انتخابات وطن‌دوستی را نمایان ساخت

وی ادامه داد: تا اوایل زمستان ۵۸ به عنوان دادستان انقلاب مسجدسلیمان و چند شهر خوزستان انتخاب شدم. مشکلاتی آن جا بود. چند ماهی نگذشته بود که جنگ آغاز شد. آن جا پیوسته بمباران هوایی داشتیم و به هر حال تا خرداد ۶۰ در خوزستان بودم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری اظهار کرد: خرداد سال ۶۱ دادستان مشهد شدم و کار‌های مهمی آنجا انجام دادیم. یکی از پرونده‌های مهم آنجا این بود که حضرت امام (ره) به من عنوان کردند که گزارشی به ایشان بدهیم و آن موقع عنوان طولانی‌ترین جلسه برگزار شده با امام را من داشتم.

پورمحمدی افزود: در آن جلسه صحبت‌هایی را با امام داشتیم و آن جلسه منجر شد به فرمان ۸ ماده‌ای امام که در آن فرمان، امام به حقوق متهمین و مردم عادی اشاره کرد.

در حال تکمیل…



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *