اولین مناظره انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۳ امشب با حضور محمد باقر قالیباف، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، امیرحسین قاضی زاده هاشمی، علیرضا زاکانی و مصطفی پورمحمدی برگزار شد.

هریک از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در این برنامه به سوالات مهدی خسروی  و کارشناسان پاسخ دادند.

قاضی‌زاده هاشمی: مردم از وعده‌ها خسته شده‌اند

امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی به عنوان اولین نفر در این میزگرد اظهار کرد: یاد شهید رئیسی را گرامی می‌داریم. به عنوان عضوی از تیم ایشان تصمیم گرفتم، راهی که او طی کرده را ادامه دهم.  در شروع بحث عرضی را نسبت به براداران و تذکری به خودم دارم.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری گفت: همه عزیزان سابقه طولانی در خدمت دارند و متعلق به دولتی بودند و سابقه دارند؛ نباید برگردیم و گذشته را نقد کنیم. باید جایگاه خود را بدانیم.  مردم از وعده خسته شده‌اند و باید بگوییم کار خود را با چه روشی و با چه تیمی انجام می‌دهیم.  چگونه می‌خواهیم قانون برنامه هفتم را انجام دهیم؟ سابقه کاری خود نشان دهنده این اقدامات است.

بخوانید:  پیام شورای اجماع نیرو‌های انقلاب پس از انصراف قاضی‌زاده از کاندیداتوری

او ادامه داد: وقتی نتوانیم به تحقق وعده‌های خود دست یابیم، مردم با صندوق‌های رای قهر می‌کنند.  برای رشد اقتصادی ۸ درصد بین ۲۰۰ تا ۲۵۰ میلیون دلار نیازمند سرمایه گذاری هستیم.  جدی‌ترین کار ما در داخل قانون هدفمندی یارانه‌ها است که به درستی انجام نشده است.

قاضی‌زاده هاشمی بیان کرد: به بخش خصوصی اعتماد نکردیم. باید کاری کنیم تا بخش خصوصی به عنوان شریک راهبردی به ما کمک کند و بتوانیم شوک‌های ارزی را کاهش دهیم.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *