سرگرد محمد زیدی گفت: ماموران پایگاه دهم در پی دریافت خبری مبنی بر تیراندازی دو نفر در محله نعمت آباد که پس از انجام این اقدام شرورانه سریعا هر دو نفر متواری شدند و مامورین نیز در راستای این خبر بلافاصله پیگیری موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود:پس از انجام اقدام‌های پلیس به صورت شبانه روزی و انجام تحقیقات لازم سرانجام مشخص شد این دو نفر از اراذل و اوباش‌های محله دولت خواه بوده که دارای سابقه شرارت‌های متعددی نیز می‌باشند مامورین در یک عملیات غافلگیرانه این دو نفر را در مخفیگاهشان به صورت خیلی غافلگیرانه دستگیر نمودند.

سرگرد زیدی با اشاره به اینکه هر دو متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف نموده اند و همچنین در بازرسی از مخفیگاهشان تعداد تعداد ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز ساچمه‌ای دو لول و تعداد ۲۲ عدد فشنگ شکاری کشف و ضبط شد و در ادامه متهمین پس از تشکیل پرونده به همراه کشفیات از آنان تحویل مرجع قضایی شدند.

بخوانید:  آغاز عملیات آماده‌سازی حرم مطهر امام خمینی (ره)

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس با اشرافیت، پوشش اطلاعاتی کامل، رصد و پیگیری شبانه روزی و حضور به موقع خود در محل حوادث، به هیچ عنوان اجازه عرض اندام به اراذل و اوباش و هنجار شکنان را نخواهد داد. 



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *