مازندرانی یکی از استان‌ های دیدنی و بکر در شمال ایران بوده و شما می‌ توانید در این بخش با تالاب کرچنگ و زیبایی‌ های آن آشنا شوید. این تالاب منحصر به فرد بوده و زیبایی‌های زیادی دارد.

طبیعت کرچنگ

معرفی تالاب کرچنگ:

این تالاب دیدنی یکی از مجموعه های تفریحی و زیبا در نواحی قائمشهر بوده که شما از وجود آن لذت می برید. این‌ مجموعه تالاب ها با ویژگی های منحصر به فرد خود علاقه مندان زیادی دارند. شما علاقه مندان در صورتی که قصد سفر به این نواحی گردشگری را دارید، می توانید با جاذبه های زیادی رو به رو شوید.

مکان های دیدنی کرچنگ

اطراف این تالاب دیدنی های زیادی داشته و توجه شما علاقه مندان را به خود جلب می کند‌. جنگل های انبوه، طبیعت سرسبز، شالیزارها از مهم ترین دیدنی های این‌ نواحی محسوب می شوند‌. این تالاب از دیدنی های قایمشهر بوده و شما مناظر زیبایی از این مناطق را تجربه می کنید.

بخوانید:  تونل فمرن بلت جاذبه ای تماشایی و دیدنی

امکانات گردشگری تالاب:

این تالاب امکانات رفاهی نسبتا کمی دارد‌‌. در قسمت جنگلی تالاب امکاناتی در اختیار گردشگران قرار داده شده است که محدود بوده اما می تواند برای شما مناسب باشد. جاذبه های تفریحی در این نواحی زیاد هستند‌. شما می توانید از امکانات مهمی مانند پیاده روی، عکاسی، کمپینگ و … استفاده کنید. این مناطق با وجود این زیبایی های جذابیت گردشگری زیادی دارند.

دیدنی های کرچنگ

بهترین زمان برای سفر:

این روستا با توجه به اینکه جاذبه های جنگلی و طبیعی زیادی دارد، در فصل های مختلفی از سال می توانید از زیبایی های آن دیدن کنید و لذت ببرید. با وجود این شما می توانید فصل بهار را برای سفر خود انتخاب کنید‌. در این فصل شرایط آب و هوایی مناسب و معتدل است. از سویی شما می توانید با وجود طبیعت بکر این نواحی فصل پاییز را نیز برای سفر خود انتخاب کنید‌. مکان های دیدنی مازندران با زیبایی های فوق العاده خود مورد توجه علاقه مندان هستند.

بخوانید:  پارک ملی تورس دل پین با دیدنی های چشم نواز

جنگل های کرچنگ

مناظر دیدنی تالاب:

همانطور که مشاهده می کنید این نواحی دارای مناظر سرسبز و دیدنی بی شماری است. درختان وسیع و انبوه از یک سو و از سوی دیگر مراتع سرسبز و شالیزارهای وسیع توجه شما علاقه مندان را به سوی خود جلب می کند‌. این مناظر برای ثبت تصاویر خاطره انگیز و جادویی بسیار مناسب هستند. با انعکاس درختان درون تالاب شما چشم اندازهای زیبایی را مشاهده می کنید.

تالاب کرچنگ

دیدنی های اطراف تالاب:

در اطراف این تالاب ها نیز جاذبه های دیگری وجود داشته که توجه شما را جلب می کند. سد زمزم یکی از سدهای تفریحی و مهم در این نواحی بوده که شما علاقه مندان با تماشای آن لذت می برید. این سد تفریحی در دهکده برنجستانک قرار دارد.

جنگل کوتنا، این جنگل نیز یکی از زیباترین مناظر قائمشهر است. این جنگل های دیدنی دارای شالیزارهای وسیع با طبیعت سرسبز هستند. دشت های این نواحی نیز  دارای مناظر فوق العاده ای می باشد. دیدنی های تاریخی مازندران با ز یبایی های خود مورد توجه است. در طبیعت جنگلی این نواحی آلاچیق هایی وجود داشته که شما می توانید، ساعاتی را در آن سپری کنید.

بخوانید:  جذاب ترین دیدنی های قبرش شمالی برای گردشگران

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *