روستای کچا یکی از روستاهای تفریحی و گردشگری بوده که با جذابیت‌ های آن آشنا می‌ شوید. این روستا دارای آبشارهای مرتفع و دیدنی است که توجه شما علاقه مندان را به سوی خود جلب می‌ کند.

دیدنی های روستای کچا

معرفی روستای کچا:

این روستا یکی از توابع شهرستان سنگر رشت بوده که با زیبایی‌ های آن آشنا می‌ شوید. این روستا در فاصله ۲۰ کیلومتری از این منطقه واقع شده است. دهستان سراوان که یکی از دهستان های دیدنی این نواحی بوده مورد توجه می‌ باشد. این روستا منطقه برای کشاورزی و دامداری است.

جاذبه های کچا

امکانات مناسبی که در این روستا وجود دارد، موجب شده تا شرایط سفر برای گردشگران راحت باشد. اینترنت رایگان گاز آب برق و اقامتگاه‌ های گردشگری از مهم ترین امکاناتی بوده که در این نواحی برای گردشگران در نظر گرفته شده است. این روستا از دیدنی های رشت می باشد.

بخوانید:  بازدید از موزه بزرگ خراسان و جاذبه های آن

طبیعت روان آبشارها:

از آب‌ های روان آبشارها تا چشمه‌ های دیدنی این نواحی مکان‌ های مناسبی برای گشت و گذار هستند. طبیعت این روستا بسیار سرسبز و تماشایی بوده و علاقه مندان زیادی دارد. در مسیر دسترسی به این آبشارها می‌ توانید در مسیر پرپیچ و خم آن پیاده‌ روی داشته باشید. چشمه اورجی یکی از چشمه‌ های دیدنی در این نواحی بوده که با طبیعت زیبای خود مورد توجه است.

طبیعت کچا

بهترین زمان برای سفر:

زمان مناسب برای سفر به این نواحی و بازدید از طبیعت دیدنی این مناطق فصل بهار بوده که طبیعت ییلاقی آن بسیار بکر و تماشایی است. همانطور که می‌ دانید طبیعت شما در فصل بهار سرسبز و دیدنی بوده همچنین شرایط آب و هوایی در این نواحی معتدل بوده که به راحتی می‌ توانید به گشت و گذار بپردازید.

اقامتگاه‌ های گردشگری:

یکی از مهم ترین جاذبه‌ های این نواحی وجود اقامتگاه های بوم گردی در این روستا بوده اقامتگاه‌ هایی با کلبه‌ های زیبا و دیدنی که مورد توجه هستند. این اقامتگاه‌ های بوم گردی دارای مناظر و چشم اندازهای فوق‌ العاده‌ای می باشند. با معرفی مکان های دیدنی رشت می توانید یک تجربه عالی داشته باشید.

بخوانید:  بررسی روش‌های مهاجرت به کانادا

اقامتگاه بوم گردی کچا

رزرو این اقامتگاه‌ های گردشگری به راحتی بوده و شما می‌ توانید یک اقامت آسان به این منطقه را تجربه کنید. نواحی جاذبه‌های گردشگری زیادی داشته و شما می‌ توانید به این نواحی جذب شوید.

با معرفی اقامتگاه‌ های گردشگری این نواحی می‌ توان یک تجربه عالی از سفر به این منطقه را داشته باشید. این اقامتگاه‌ ها دارای امکانات مناسبی هستند و می‌ توانید یک شب به یاد ماندنی را در این نواحی تجربه کنید.

ارتفاعات کچا

از ارتفاعات این نواحی می‌ توانید مراتع جنگلی، تپه‌ های سرسبز با جاذبه‌ های بی‌ نظیر را نظاره‌ گر باشید. این منطقه شرایط آب و هوایی معتدل و مناسبی داشته و با توجه به اینکه هوای آن مطبوع و بدون آلودگی است. برای بیماران نیز بسیار مناسب می‌ باشد.

ثبت تصاویر فوق العاده از ارتفاعات و تپه‌ های سرسبز این نواحی نیز تجربه بکر دیگری بوده که به شما علاقه‌ مندان توصیه می‌ شود. شما می‌ توانید با وسایل نقلیه شخصی نیز به این نواحی تردد داشته باشید و در طی مسیر نیز با جاذبه‌های زیادی روبرو خواهید شد. جنگل های رشت نیز زیبایی های فوق العاده ای دارد.

بخوانید:  صخره خرچنگ ها و بهترین زمان برای سفر به آن

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *