شما علاقه مندان به دیدنی‌ های کلمبو می‌ توانید در این بخش با جاذبه‌ های زیادی از این نواحی آشنا شوید. این شهر پایتخت سریلانکا بوده و یکی از جاذبه‌ های فرهنگی به منحصر به فرد دنیا است.

معرفی دیدنی‌ های کلمبو:

برای آشنایی با جاذبه‌ های کلمبو شما می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید و زیبایی‌ های این نواحی را از نزدیک بشناسید. این شهر فرهنگی جاذبه‌ های تاریخی باور نکردنی داشته و هر ساله گردشگران زیادی از امتیازات فرهنگی آن استفاده می‌ کنند.

سفر به کلمبو

این پایتخت فرهنگی گردشگری موزه‌ های غنی و مکان‌ های دیدنی متعددی داشته شما امکان استفاده از امکانات تفریحی زیادی را دارید. با استفاده از تورهای گردشگری سریلانکا شما می‌ توانید سفر خیال‌انگیز به این نواحی را تجربه کنید.

برج لوتوس یا نیلوفر آبی:

این برج سازه مشهوری بوده که دیدنی‌ های زیادی دارد. بنای بلند به ارتفاع ۳۶۸ متر که از ارتفاع آن می‌ توانید، چشم انداز کلمبو را مشاهده کنید. این بنا همانند یک نیلوفر آبی طراحی و شبیه سازی شده است که نشان دهنده فرهنگ معماری این نواحی است.

بخوانید:  بازدید از آبشار نیم ساعته و نحوه دسترسی به آن

موزه های کلمبو

باغ جانورشناسی ملی سریلانکا:

این باغ در منطقه دهی والا واقع شده است و یکی از زیبایی‌ های کلمبو به شمار می‌ آید. منطقه محافظت شده دارای انواعی از گونه‌ های قدیمی که ۳۰۰۰ حیوان در آن نگهداری می‌ شود. این منطقه در روزهای هفته از ساعت ۸:۳۰ تا ۶ عصر باز بوده و می‌ توانید از مناظر و پناهگاه‌های آن دیدن کنید.

گردش در کلمبو

پارک ویهاراماهاوی:

این پارک در بخش مرکزی کلمبو با فضای سرسبز قرار دارد. منطقه مناسب برای پیاده‌ روی، استراحت و لذت بردن از مناظر خورشیدی فواره نسبتا کوچکی در میان این پارک قرار دارد. این پارک دارای باغ وحش کوچک برای بازدید است.

شگفتی های کلمبو

ساحل کوه لاوینیا:

سواحل گردشگری و فوق العاده که با قطار می‌ توان به مدت ۱۵ دقیقه با آن سفر کنید. امکان تردد با ماشین نیز در این نواحی وجود دارد. هتل‌ های نزدیک به این منطقه اقامتگاه‌ های با چشم انداز های زیبا بوده شما در کنار این سواحل می‌ توانید از امکانات تفریحی به صورت شبانه روز استفاده کنید.

بخوانید:  ایرانی ها در کدام کشور ها بیشترین تعداد ملک را خریده اند ؟

دیدنی های کلمبو

معبد گانگارامایا:

این معبد در نوع خود با شکوه بوده و یکی از معابد بودایی در قرن نوزدهم است. این عادتگاه دارای اشیای قدیمی بوده و جواهرات و سکه‌ های نفیسی در آن نگهداری می‌ شود. این یادگاری مذهبی دارای درخت مقدسی بوده که برای اهالی این نواحی ارزش زیاد دارد این معبد از دیدنی های کلمبو است.

امکانات تفریحی کلمبو

بازار شناور پتا:

این بازار نیز رونق زیادی دارد و تقریباً ۱۰۰ فروشنده در آن به کسب و کار مشغول هستند. این بازار شناور مکان سرگرم کننده‌ ای از قدم زدن در این سواحل برای شما تجربه‌ ای عالی بوده شما می‌ توانید سوغاتی‌ های خود را از بازارهای این منطقه خریداری کنید.

راهنمای گردشگری کلمبو

موزه هلندی کلمبو:

تجربه گیاه شناسی را می‌ خواهید داشته باشید، در این منطقه می‌ توان با انواعی از گیاهان هلندی آشنا شوید. اما این مکان اهمیت تاریخی نیز داشته و نشان دهنده استعمار هلند در تاریخ این جزایر است. در این موزه انواع از اشیا نیز نگهداری می‌ شود.

بخوانید:  کلیسای نوتردام دو هوی رونشان با معماری جذاب

مناطق زیبای کلمبو

این مناظر زیبا و دیدنی از جاذبه ها و دیدنی های سریلانکا به شمار می آید و با زیبایی های خود می تواند برای شما جذاب باشد. این نواحی در فصل های مختلف سال دارای دیدنی است.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *