ارومیه یکی از شهرهای گردشگری و تفریحی با جذابیت های فوق العاده بوده که شما از آن دیدن می کنید. در این بخش می توانید با روستای قره آغاج و زیبایی های طبیعی و گردشگری این نواحی نیز آشنا شوید.

دهکده قره آغاج

معرفی روستای قره آغاج:

این روستا طرفداران زیادی داشته و هر ساله علاقه مندان و گردشگران زیادی از زیبایی های این‌ نواحی دیدن‌ می کنند. همانطور که اشاره شد این روستا در نواحی ارومیه واقع شده است و طبیعت بکر و دیدنی دارد که از آن لذت می برید. برای بازدید از این روستای تفریحی و گردشگری باید به استان آذربایجان غربی سفر کنید.

روستای قره آغاج

این نواحی مقصد گردشگری و تفریحی زیادی برای علاقه مندان بوده که از آن دیدن می کنید. طبیعت آرامش بخش این نواحی نیز بازدیدکنندگان زیادی داشته و حس آرامش را به سوی شما القا می کند. علاوه بر طبیعت بکر این نواحی می توانید از امامزاده این روستا نیز دیدن کنید. دریاچه گنج نیز یکی دیگر از زیبایی های این نواحی می باشد.

بخوانید:  قوانین مختلف مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال

موقعیت روستا:

این روستا طبیعت بکری داشته و در ارتفاعات کوهستانی استان آذربایجان غربی واقع شده است. دامنه های این‌ نواحی سرسبز و بکر بوده و با توجه با زیبای های آن می توانید یک تجربه عالی داشته باشید. چشم اندازهای این نواحی نیز کوهستانی و بکر می باشد. طبیعت این نواحی شامل رودخانه، چشمه، کوهستان ها و دره های دل انگیز بوده که از زیبایی های آن لذت خواهید برد.

طبیعت قره آغاج

جاذبه های فرهنگی:

این روستای جاذبه های فرهنگی و توریستی زیادی دارد. فرهنگ و آداب و رسوم این نواحی نیز جذابیت های زیادی دارد و نی توانید یک تجربه عالی از سفر به این نواحی داشته باشید. صنایع دستی مردمان این منطقه شامل قالی بافی و گلیم بافی است. با وجود صنایع دستی این نواحی و صنعت کشاورزی و … نیز می توانید از نزدیک فرهنگ و سنت های این‌ نواحی را مشاهده کنید.

بخوانید:  بازدید از بازار قدیم قم و بخش های مختلف آن

ارتفاعات قره آغاج

شغل مردمان این منطقه دامداری و کشاورزی بوده و از این طریق به امرار معاش مشغول هستند. صنایع دیگری مانند گلیم بافی، قالی بافی، سازه های دستی و … در این نواحی شهرت زیادی داشته و می توانید از این صنایع ارزشمند دیدن کنید.

روستای قره آغاج با زیبایی بکر و فوق العاده خود مورد توجه هستند. شما با تماشای طبیعت بکر این نواحی می توانید یک تجربه عالی داشته باشید. تفریح در این روستا شامل دره نوردی و کوه نوردی بوده که با این تجربه های جدید آشنا می شوید.

آبشار قره آغاج

جاذبه هتی فرهنگی و تفریحی این نواحی نیز جذابیت های زیادی داشته که با آن آشنا می شوید. شما لحظات خوشی را در این نواحی تجربه خواهید کرد. شما در راهنمای سفر به این نواحی می توانید یک تجربه عالی داشته باشید.

مسیر دسترسی به این روستا نیز مناسب بوده و می توانید با کوهستان های این‌ نواحی نیز آشنا شوید. در این روستا معدن های غنی و .. بوده که از ارزشمند و غنی هستند. این روستا از مکان های دیدنی آذربایجان غربی بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

بخوانید:  بهترین موزه های میلان ایتالیا برای علاقه مندان به هنر و تاریخ

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *