سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور با حضور در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری شرکت کرد و رای خود را به صندوق انداخت.

او پس از انداختن رای خود به صندوق با حضور در جمع خبرنگاران نیز گفت: همکاران من در پلیس از همان زمان آغاز فرآیند انتخابات ریاست جمهوری اقدامات لازم برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری را آغاز کردند و از صبح امروز نیز با استقرار در شعب اخذ رای، امنیت این شعب را تامین کرده‌اند. شماری از روسا و فرماندهان پلیس نیز در در مسجد مالک اشتر ستاد فراجا رای خود را به صندوق انداختند. روند انتخابات به خوبی و در امنیت کامل در حال برگزاری است و خوشبختانه تا این لحظه هیچگونه حادثه امنیتی در هیچ نقطه‌ای از کشور گزارش نشده و انتخابات در امنیت کامل درحال برگزاری است.

بخوانید:  آزمون استخدامی ۳۱ هزار فرزند شهید برگزار شد

وی با اشاره به آماده‌باش ماموران پلیس در روز رای‌گیری گفت: البته پلیس از همان روزهای نخست شروع فرآیند انتخابات در آماده باش بوده و به وظایف قانونی خود عمل کرده است. امروز نیز همکاران من در شعب اخذ رای سراسر کشور حضور دارند و همانطور که گفتم انتخابات در نظم کامل در حال انجام است و همکاران ما تا آخرین لحظه رأی‌گیری و شمارش آراء و اعلام نتایج در کنار مردم خواهند بود.

رادان در ادامه با بیان اینکه دنیا امروز نیز شاهد شگفتانه دیگری از حضور مردم در انتخابات ریاست جمهوری خواهد بود، گفت: برابر گزارش‌های دریافتی حضور مردم در پای صندوق‌های رای عدد قابل توجهی است. در این شرایط می‌توان گفت که امروز رأی ندادن، نوعی خودتحریمی برای مردم محسوب می‌شود.

وی افزود: امروز اگر کسانی مدعی اظهار نظر در صحنه سیاسی کشور هستند باید با حضور در پای صندوق های رأی نظر خود را اعلام کنند. 

بخوانید:  ۳۲ هزار ظرفیت استخدامی در دولت سیزدهم به فرزندان ایثارگران اختصاص یافت



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *