سید محمد حسینی معاون پارلمانی پیشین کشورمان در گفت و گو با باشگاه خبرنگاران جوان درباره ابعاد شخصیتی شهید امیر عبداللهیان گفت:من دورادور شناختی از آقای امیر عبداللهیان دارم یعنی از سال ۸۷ که در وزارت علوم بودیم سفری به منامه پایتخت بحرین داشتیم، زیرا در آن زمان سفیر بود و از آن زمان با شخصیت اخلاقی دقیق و متین ایشان آشنا شدم. در آن زمان به ایشان گفتم ساختمانی که در آن ساکن هستید آیا متعلق به جمهوری اسلامی ایران است؟ که ایشان پاسخ دادند خیر استیجاری است و این یعنی بحرین که به طور کلی متعلق به ایران بوده است در دوره پهلوی جدایش کرده بودند و حتی یک ساختمان سفارت هم برای خود نگه نداشته بودند.

وی ادامه داد: در دولت هم ایشان در این سه سال صمیمی و باصفا بود و خیلی کم صحبت می کرد با اینکه بسیار اطلاعات خوبی داشت، زیرا دائم در سفر و مجامع جهانی بود ولی صرفا هنگام ضرورت و یا درخواست اعضای دولت صحبت می کردند و بسیار هم دقیق صحبت می کردند.

بخوانید:  رای مثبت کمیسیون اجتماعی مجلس به تعطیلی پنجشنبه‌ها

حسینی گفت: در سفری به برزیل با فیصل بن فرحان وزیر خارجه عربستان صحبت کردند و به دنبال بهبود روابط با همسایگان بودند. ایشان نیروی زبده‌ای بو دند و همانطو ر که آقای هنیه هم گفتند ایشان وزیر مقاومت هم بود و دغدغه مردم مظلوم غزه را داشت.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *