اگر از علاقه‌ مندان به جاذبه‌ های گردشگری در قشم هستید، می‌ توانید در این بخش زیبایی‌ های این نواحی را بشناسید. صخره خرچنگ‌ها در قشم یکی از جاذبه‌ های دیدنی بوده که شما با آن آشنا می‌شوید.

صخره خرچنگ ها

معرفی صخره خرچنگ‌ها:

برای بازدید از طبیعت زیبا و دیدنی این صخره می‌ توانید جاذبه‌های زیادی را بشناسید. این صخره ها جاذبه پربازدید بوده و شما می‌ توانید با زیبایی‌ های آن آشنا شوید. علاوه بر بازدید از ژئو پارک قشم شما می‌ توانید با جاذبه‌ های این نواحی نیز آشنا شوید. این جزیره از دیدنی های کیش بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

ساحل دیدنی خرچنگ ها

جزیره خرچنگ‌ ها:

این جزیره در نوع خود شگفت انگیز و دیدنی بوده و جاذبه‌ های زیادی برای شما علاقه‌ مندان دارد. این جزیره دیدنی با وجود صخره‌ های ساحلی خود علاقه‌ مندان زیادی داشته و شما می‌ توانید زیبایی‌ های آن را بشناسید.

بخوانید:  پارک جنگلی خرما و دیدنی های آن

تحقیقات باستان شناسی و زیست شناسی این نواحی از اهمیت زیادی برخوردار بوده و یک منطقه با تنوع زیستی فوق العاده است. طبقات سنگی که در اطراف این صخره مشاهده می‌ کنید. طبیعت زیبایی داشته و توجه شما را جلب می‌ کند.

ساحل گردشگری خرچنگ ها

این صخره‌ ها هم در جزیره کیش بوده و هم در جزیره قشم وجود دارد و شما می‌ توانید از نزدیک زیبایی‌ های مهم این جزیره را بشناسید. جزیره کیش و قشم از بهترین جزیره‌ هایی بوده که شما می‌ توانید با آن آشنا شوید. در این صخره‌ ها سنگ‌ های رسوبی و آهکی به شکل‌ های مختلفی وجود داشته که می‌ توانید با آنها روبرو شوید.

ساحل خاص خرچنگ ها

این منطقه برای پژوهش روی خرچنگ‌ ها منطقه مناسبی بوده و می‌ توانید تجربه عالی از این نواحی را داشته باشید. تحقیقات زیادی درباره این نواحی صورت می‌ گیرد. چشم اندازهای طبیعی و گردشگری این نواحی فوق العاده دیدنی بوده و شما علاقه‌ مندان را به سوی خود جلب می‌ کند.

بخوانید:  بازدید از موزه بزرگ خراسان و جاذبه های آن

سواحل خرچنگی

این سواحل با دیدنی‌ های بکر و فوق العاده خود می‌ تواند برای شما علاقه مندان جذاب باشد. در اطراف این سواحل نیز رستوران و مکان‌ های تفریح دیگری وجود داشته که شما می‌ توانید از آنها استفاده کنید. هتل پالاس و رستوران‌های گردشگری از مهمترین جاذبه‌های این مجموعه هستند.

بهترین زمان برای سفر به جزیره:

زمان مناسب برای سفر به این نواحی در فصل پاییز بوده که آب و هوای معتدلی داشته و شما می‌ توانید از زیبایی‌ های آن دیدن کنید شما در تمام فصول سال می‌ توانید با زیبایی‌ های زندگی خرچنگ‌ ها آشنا شوید.

دیدنی ساحل خرچنگ ها

چرا باید از این سواحل دیدن کنیم؟

دلیل اینکه ما این سواحل را برای سفر به شما علاقه‌ مندان پیشنهاد می‌ کنیم، این است که شما می‌ توانید با زندگی خرچنگ‌ها از نزدیک آشنا شوید این نواحی همچنین دارای انواع صخره‌های رسوبی و آهکی هستند. شما می توانید، دیدنی های قشم را بشناسید.

بخوانید:  سفر به دریاچه آویدر و تماشای زیبایی های آن

پیاده‌ روی شنا کردن دوچرخه سواری و غیره از مهم ترین تفریحاتی بوده که در این نواحی وجود داشته و شما می‌ توانید از وجود آن لذت ببرید. تفریحات این نواحی متنوع بوده و شما می‌ توانید به صورت گروهی دوچرخه سواری داشته باشید. جاذبه‌ های تفریحی دیگر نیز وجود داشته که شما می‌ توانید از وجود آنها لذت ببرید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *