طرز تهیه سالاد کاپرزه با طعم عالی و فوق العاده را می‌ توانید در این بخش مطالعه کنید. این نوع سالاد را می‌ توانید به عنوان پیش غذا یا وعده اصلی نیز سرو کنید.

برای داشتن انواع سالاد های خانگی خوشمزه می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه سالاد مرغ و سالاد تک نفره با سبک های رژیمی و متنوع را نیز در آرگا مطالعه کنید.

طرز تهیه سالاد کاپرزه

مواد اولیه:

  • گوجه فرنگی: ۴۰۰ گرم
  • سس سویا: ۲ قاشق غذاخوری
  • روغن زیتون: ۲ قاشق غذاخوری
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان لازم
  • پنیر موزرلا: ۵۰۰ گرم
  • ریحان: ۱ دسته

طرز تهیه سالاد کاپرزه:

این سالاد خوشمزه را می‌ توانید در چند دقیقه تهیه کنید. یک سالاد متنوع که حتماً در مهمانی‌ های شما محبوب می‌ شود. ابتدا باید سبزیجات خود را به خوبی با آب سرد بشویید. توجه کنید که استفاده از آب گرم برای شستشوی سبزی موجب شده تا زودتر جمع شود.

بخوانید:  طرز تهیه آش برگ مو خوش طعم و محبوب

نحوه تهیه سالاد کاپرزه

مواد شستشو شده را درون آبکش ریخته تا آب اضافی آن کشیده شود و خشک شود. گوجه را به صورت اسلایسی برش بزنید. بهتر است تا برش‌های گوجه فرنگی را کمی نازک‌ تر بگیرید.

ریحان‌ ها را پاک کرده و بشورید. برای این سالاد بهتر است از پنیر موزارلای توپی استفاده کنید که طعم بهتری داشته و یک پنیر طبیعی است. این پنیر ایتالیایی در ترکیب این سالاد طعم فوق العاده‌ ای دارد.

پنیر را به صورت لایه‌ ای نازک برش زده و به تیکه‌ های نگینی برش بزنید. شما می‌ توانید این پنیر را با رنده درشت نیز رنده کنید. قطر پنیرها به ذائقه شما بستگی داشته و می‌ توانید پنیرهای نازک‌ تر را برش بزنید.

چاشنی که برای این سالاد تهیه می‌ شود، ترکیب سس سویا فلفل نمک و روغن زیتون است. مواد را ترکیب کرده و کنار بگذارید. در ادامه به سراغ تهیه کردن مواد سالاد بروید.

بخوانید:  طرز تهیه بیفتک پروانس غذای ویژه جنوب فرانسه

دستور تهیه سالاد کاپرزه

درون دیس مورد نظر گوجه‌ های ورقه‌ ای شده را قرار دهید. پنیر موزرلای توپی را به خوبی روی گوجه‌ ها قرار دهید. برگ ریحان‌ های شسته شده را نیز روی مواد قرار دهید. در نهایت سس تهیه شده را روی سطح مواد ریخته و سرو کنید. در صورت دلخواه می‌ توانید از ترکیبات دیگر نیز در این صورت استفاده نمایید. ترکیب ریحان در این سالاد طعم فوق العاده‌ ای خواهد داشت.

در این مرحله از طرز تهیه سالاد کاپرزه شما می‌ توانید سالاد خود را سرو کرده و نوش جان نمایید. برای روی سالاد نیز می‌ توانید از انواع ادویه‌ها استفاده کنید. این سالاد را می‌ توانید به عنوان یک میان وعده عالی تهیه کنید و نوش جان نمایید. ترکیب این سالاد فوق العاده بوده و می‌ توانید با ترکیب یک سس عالی طعم بی‌ نظیر ان را تجربه کنید.

بخوانید:  طرز تهیه پنیر گیاهی خانگی با طعم عالی

در یک رسپی دیگر می‌ توانید از پیاز های خلالی شده نازک نیز در این سالاد استفاده نمایید که کاملاً سلیقه‌ ای بوده و به ذائقه شما بستگی دارد. شما می‌ توانید برگ ریحان را خرد کنید و ساطوری نمایید. همچنین می‌ توانید از برگ ریحان تازه و سالمی در ترکیب این سالاد استفاده کرده که طعم فوق العاده‌ای داشته و ترکیب سالاد را عالی می‌ کند.

منبع : آرگا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *