تهیه انواع ساندویچ‌ های خانگی با دستورهای ساده و در عین حال سالم را می‌ توانید در آرگا تجربه کنید. در این بخش نیز با طرز تهیه ساندویچ جگر مرغ آشنا خواهید شد.

برای داشتن انواع ساندویچ‌ های خانگی با رسپی‌ های متنوع می‌ توانید در آرگاه همراه ما باشید. طرز تهیه ساندویچ جگر بندری و ساندویچ اسفناج با طعم های متنوع را می توانید در آرگا تجربه کنید.

روش تهیه ساندویچ جگر مرغ

مواد اولیه:

  • سیر: ۴ حبه
  • جگر مرغ: نصف بسته
  • زردچوبه: ۱ قاشق چای خوری
  • فلفل سیاه: به میزان لازم
  • نمک: به میزان‌ لازم
  • پیاز: ۲ عدد
  • برگ بو: ۱ عدد
  • رب گوجه فرنگی: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه ساندویچ جگر مرغ:

برای داشتن این ساندویچ ویژه و خوشمزه ابتدا باید جگر را خرد کرده و بشویید. بعد از اینکه آب جگر کشیده شد، آن را سرخ کنید. اگر دوست دارید جگرهای مرغ برشته‌ تر سرخ شود، می‌ توان آن را به تکه‌ های ریز تقسیم کنید. در صورتی که دوست دارید، جگرها نرم باشد می‌ توانید ابعاد آن را درشت‌ تر خرد کنید.

بخوانید:  طرز تهیه سالاد میوه تابستانی خوش طعم و متفاوت

طرز تهیه ساندویچ جگر مرغ

پیاز را به صورت خلالی در ریز برش داده و درون تاببه همراه مقداری روغن به خوبی تفت دهید. بعد از اینکه روی حرارت ملایم پیازها طلایی شد به آن سیر خرد شده را اضافه کرده تا عطر آن بلند شود. در ادامه می‌ توانید مقداری زردچوبه و فلفل سیاه به مواد اضافه کرده تفت دهید تا از ادویه‌ ها بلند شود.

حالا نوبت به اضافه کردن جگرهای خرد شده می‌ رسد  جگر را درون مواد ریخته و با حرارت ملایم با آرامی تفت دهید تا بوی خامی جگر از بین برود. بعد از اینکه پیازها به خوبی سرخ شد، برگ بو را خرد کرده و به آن اضافه نمایید. شما می‌ توانید از مقداری فلفل دلمه‌ ای نگین شده نیز استفاده کنید.

فلفل دلمه‌ ای را به صورت نگینی برش زده و به همراه پیاز و سیر تفت داده بعد به آن جیگرهای مرغ را اضافه کنید. در این صورت بوی خامی جگر به خوبی از بین می‌ رود و یک ساندویچ فوق العاده را خواهید داشت.

بخوانید:  طرز تهیه باقلوا تابه ای شیرینی متفاوت و خوشمزه

شما می‌ توانید از انواع سس‌ های چیلی و سس‌ های مخصوص برای طعم‌ دار کردن این جگر نیز استفاده کنید. در صورت دلخواه نیز می‌ توانید از یک قاشق غذاخوری رب گوجه فرنگی درون مواد استفاده کرده و نوش جان کنید. برای پخت بهتر جگر می‌ توانید درب تابه را قرار دهید و زمان دهید تا با حرارت ملایم جگر آبدار شده و تفت بخورد. در نهایت نیز می‌ توانید چند قطره آب غوره یا آب لیمو به مواد اضافه کرده که طعم بهتری به جگر شما می‌ دهد.

رسپی ساندویچ جگر مرغ

در این مرحله از طرز تهیه ساندویچ جگر مرغ بعد از اینکه جگر به خوبی پخته شد، می‌ توانید ساندویچ را خالی کرده و مقداری از جگرها درون ساندویچ ریخته ترکیب این ساندویچ با پیاز جعفری خرد شده عالی می‌ شود. پیاز پیاز را به صورت خلالی برش زده و با جعفری ساطوری شده ترکیب کرده مقداری خیارشور و گوجه نیز درون مواد ساندویچ قرار دهید.

بخوانید:  قیمت جوراب عمده در تهران

ترکیب این ساندویچ با کاهو و کلم خرد شده نیز عالی می‌ شود و شما می‌ توانید به صورت دلخواه از این مواد نیز استفاده کنید. بعد از اینکه ساندویچ را پر کردید آن را بسته و با سس مخصوص سرو کنید.

این ساندویچ را می‌ توانید با سس سیر و سس چیلی تجربه کنید که طعم فوق العاده‌ای دارد. شما می‌ توانید از انواع سس‌ های کچاپ فلفلی و سس مایونز نیز برای این ساندویچ استفاده کنید. طعم این ساندویچ با وجود سس‌ های دست‌ ساز عالی می‌ شود.

منبع : آرگا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *