اگر به دنبال یک نوشیدنی سه سوته و متنوع هستید، در این بخش با طرز تهیه شیک پینات باتر آشنا شوید. این شیک طعم فوق العاده‌ ای داشته و با یک دستور کافی شاپی می‌ توانید آن را آموزش ببینید.

برای اینکه طعم متنوعی از نوشیدنی‌ های خانگی را بچشید، می‌ توانید در آرگا همراه ما باشید. طرز تهیه شیک اسپرسو و شیک گردو یک نوشیدنی ویژه را در لینک قرار داده ایم.

رسپی شیک پینات باتر

مواد اولیه:

  • شیر: ۱ لیوان
  • بستنی وانیلی: ۱ و نیم لیوان
  • خامه صبحانه: ۳ قاشق غذاخوری
  • بادام زمینی برشته: ۱ چهارم لیوان
  • عسل: ۱ قاشق غذاخوری

طرز تهیه شیک پینات باتر:

این نوشیدنی به سرعت و کمتر از چند دقیقه آماده می‌ شود. اگر می‌ خواهید برای مهمانی‌ های خود یک نوشیدنی فوری و در عین حال ویژه مجالس تهیه کنید، حتماً رسپی این نوشیدنی را به خاطر بسپارید.

بخوانید:  طرز تهیه کرپ بادمجان خوش طعم و محبوب

در یک گام تمام مواد ذکر شده را درون میکسر با یکدیگر ترکیب و مخلوط کنید. بعد از اینکه یک مرتبه مواد مخلوط شد، با استفاده از قاشق دیواره‌ های پارچ را گرفته و مجدد مواد را هم بزنید. در مرحله آخر کمی کره بادام زمینی به مواد خود اضافه کرده و آن را درون لیوان مورد نظر سرو کنید.

طرز تهیه شیک پینات باتر

اگر می‌ خواهید یک سرو ویژه و کافی شاپی داشته باشید، لیوان‌ های سرو خود را با کمی شکلات بنماری شده تزیین کرده درون یخچال بگذارید و بعد از اینکه شکلات‌ ها گرفته شد، مواد نوشیدنی خود را به آن اضافه کرده و برای تزیین روی آن نیز می‌ توانید از بادام زمینی پودر شده استفاده کنید.

پیشنهاد ویژه ما برای دیزاین لیوان سرو استفاده از شکلات‌ های بنماره شده برای روی سطح نوشیدنی می‌ باشد. همچنین شما می‌ توانید از خامه‌ های فرم گرفته نیز برای دیزاین روی لیوان سرو استفاده کنید. استفاده از میوه‌ های مناسب فصل نیز برای دیزاین لیوان سرو بسیار مناسب خواهد بود.

بخوانید:  طرز تهیه سس زرشک خوش طعم و ایده آل

حالا نوشیدنی شما آماده است و می‌ توانید نوش جان کنید. شما با یک طرز تهیه شیک پینات واتر ویژه می‌ توانید دستور یک نوشیدنی فوق العاده را داشته باشید که در انواع مهمانی‌ ها و مجالس می‌ت وانید از آن استفاده کنید.

روش تهیه شیک پینات باتر

روش دوم تهیه شیک پینات باتر:

شما می‌ توانید این شکل را به روش‌ های مختلفی تهیه و سرو کنید. در روش دوم می‌ توانید کف لیوان را به کره بادام زمینی آغشته کرده و بعد نوشیدنی را درون آن سرو کنید و روی آن را با شکلات تزیین نمایید.

شما در کنار این نوشیدنی می‌ توانید انواع شیرینی و کیک‌ ها را نیز سرو کرده این نوشیدنی ویژه در فصل‌ های مختلفی از سال سرو می‌ شود. یک پیشنهاد دیگر که می‌ توانید برای تزیین روی نوشیدنی خود از آن استفاده کنید، استفاده از بیسکویت‌ های پودر شده می‌ باشد. شما می‌ توانید از بیسکویت‌ های کاکائویی پودر شده برای تزیین روی سطح نوشیدنی خود استفاده نمایید.

بخوانید:  طرز تهیه کرم شکلاتی مخصوص فیلینگ با روشی آسان

اگر می‌ خواهید یک نوشیدنی غلیظ داشته باشید، شیر را درون فریزر قرار داده تا یخ شود و بعد درون میکسر بریزید. در این صورت یک نوشیدنی کش‌ دار خواهید داشت.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *