موهیتو یکی از انواع نوشیدنی های خوش طعم با عطری عالی است که این گوناگونی بسیار می باشد. یکی از اجزای مهم موهیتوها، نعناع است که طبق تهیه شده از میوه های مختلف، انواع طعم ها همچون موهیتو خیار، موهیتو تمشک، موهیتو سیب، موهیتو کیوی را شامل می شود. موهیتو پرتقال علاوه بر طعم و عطر دلچسب دارای خواص فوق العاده ای است. در این مطلب طرز تهیه موهیتو پرتقال را آموزش می دهیم.

پرتقال یکی از میوه های خوشمزه و واقعا پر از ویتامین و خواص ارزشمند است که با استفاده از آن انواع نوشیدنی ها و دسرها تهیه می گردد که واقعا همگی آنها محبوب هستند. یکی از این محصولات که می توان با استفاده از پرتقال تهیه نمود؛ موهیتو پرتقال خوش طعم است که رسپی آن ساده و قابل دسترس بوده و می توانید به راحتی در منزل آن را تهیه نمایید.

بخوانید:  طرز تهیه ذرت تامالس غذای محبوب مکزیکی

آموزش طرز تهیه موهیتو پرتقال با طعمی عالی

مواد مورد نیاز

  • سه ق غ شربت سن ایچ پرتقال
  • ده عدد برگ نعناع
  • دو عدد لیمو ترش تازه
  • یک دوم پیمانه آب
  • به میزان دلخواه یخ

طرز تهیه موهیتو پرتقال خانگی خوش طعم

ابتدا در اولین مرحله باید پرتقال های سالم و خوشمزه ای را انتخاب نمایید و آب گیری آنها را انجام دهید. بعد آب پرتقال را با گذراندن از صافی، باعث جدا شدن تفاله هایش گردید.حالا نعناها را بشویید و درون قابلمه ای با مقداری آب بریزید.

آموزش دستور تهیه موهیتو پرتقال

در این مرحله قابلمه دارای آب و نعناها را بر روی شعله ملایم قرار داده و زمان بدهید تا به اندازه ده دقیقه جوشیده و نعناها نرم گردد. پس از این مدت و وقتی نعناها نرم گردید؛ آنها را بفشارید تا عصاره نعناع گرفته شود و بعد عصاره نعنا را از صافی عبور دهید تا یکنواخت گردد.

در آخرین مرحله آب دو عدد لیموترش ها را نیز بگیرید و با آب پرتقال، شربت سن ایچ و عصاره نعنا داخل لیوان بریزید و خوب با یکدیگر ترکیب نمایید. در نهایت هم برای تزیین از اسلایس های پرتقال بهره برده و همراه تعدادی تکه یخ بنوشید.

بخوانید:  فوت و فن پخت کباب کوبیده بدون منقل با دستور پخت آسان

آشنایی با رسپی موهیتو پرتقال

در این مطلب شما همراهان آرگایی را با طرز تهیه موهیتو پرتقال خانگی آشنا می کنیم. امیدواریم مورد توجه تان واقع شده و بتواند شما را در مسیر تهیه یک موهیتوی خوش مزه یاری نماید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *