پیراشکی یه غذای متنوع خانوادگی بوده که می‌ توانید در این بخش با طرز تهیه پیراشکی ژامبون آشنا شوید. این پیراشکی طعم فوق العاده‌ای داشته و رسپی آن ساده است.

برای داشتن یک پیراشکی متنوع با طعم و ترکیبات فوق العاده می‌ توانید در این بخش همراه ما باشید. طرز تهیه پیراشکی ماهی و پیراشکی میگو با رسپی های متنوع را در این بخش مطالعه می کنید.

روش تهیه پیراشکی ژامبون

مواد اولیه:

  • آرد: ۱ و نیم لیوان
  • ژامبون: ۶ ورق
  • خامه ترش: ۱ بسته
  • پنیر پیتزا: ۱ لیوان
  • زرده تخم مرغ: ۱ عدد
  • کره: ۵۰ گرم
  • فلفل سیاه و نمک: به میزان‌ لازم

طرز تهیه پیراشکی ژامبون:

برای داشتن این پیراشکی خانگی خوشمزه می‌ توانید یک خمیر خانگی دست ساز نیز داشته باشید. شما می‌ توانید از خمیرهای یوفکا آماده نیز استفاده کنید. آرد را به همراه خامه ترش و کره‌ ای که در دمای محیط هم دما شده و مقداری نمک درون کاسه ریخته و هم زده تا ترکیب خمیر شما یک دست و جمع شود.

بخوانید:  طرز تهیه چای موز و فواید آن

دستور پخت پیراشکی ژامبون

یک سطح و آرد پاشی کرده و خمیر را روی آن قرار دهید و به خوبی خمیر را ورز داده تا بافت آن لطیف شود. بعد از اینکه خمیر را روی یک سطح به اندازه نیم سانتی‌ متر باز کردید آن را با استفاده از یک پیاله کوچک قالب بزنید و خمیرها را کنار بگذارید.

مقداری ژامبون خرد شده، پنیر پیتزا، فلفل سیاه و نمک را با یکدیگر ترکیب کرده و وسط خمیر را با آن پر کنید و دور خمیر را ببندید. خمیر را باید به میزانی باز کنید که مواد به خوبی درون آن قرار گرفته و از لبه‌ ها نیز بسته شود تا در زمان پخت خمیر باز نشود.

لبه‌ های خمیر را با چنگال روی یکدیگر قرار دهید. تخم مرغ را درون ظرفی شکسته و با برس روی خمیر بمالید و کمی دانه کنجد یا سیاه‌دانه روی آن بزنید. فر را در دمای ۱۸۰ درجه سانتیگراد قرار داده و کف سینی فر را چرب کنید و پیراشکی‌ ها را درون آن قرار دهید. سینی را درون فر گذاشته و زمان دهید تا پیراشکی‌ ها پخته شود.

بخوانید:  مدل مینی کیک عاشقانه با دیزاین های جذاب و رمانتیک

طرز تهیه پیراشکی ژامبون

در این مرحله از طرز تهیه پیراشکی ژامبون بعد از اینکه پیراشکی شما بعد از ۲۵ دقیقه طلایی شد، خارج کرده و نوش جان کنید. این پیراشکی را با سس‌ های دست‌ ساز تهیه کرده و نوش جان کنید.

شما می‌ توانید از ژامبون‌ های دست‌ ساز خودتان برای این پیراشکی استفاده کنید. شما می‌ توانید از ژامبون‌ های دست‌ ساز خودتان برای این پیراشکی استفاده کنید. همچنین می‌ توانید ژامبون های آماده را از بیرون تهیه کرده و پیراشکی‌ ها را پر کنید.

شما می‌ توانید این خمیر را ر اندازه‌ های دلخواه برش بزنید. در صورتی که می‌ خواهید پیراشکی‌ های شما بزرگ تر باشد، می‌ توانید خمیرها را در سایزهای بزرگتر قالب بزنید. این پیراشکی ویژه را می‌ توانید با خمیرهای دلخواه خود نیز تهیه کرده همانطور که اشاره شد، خمیرهای آماده نیز در بازار موجود است که می‌ توانید آن را تهیه کرده و پیراشکی را با آن سرو کنید.

بخوانید:  طرز تهیه آش برگ مو خوش طعم و محبوب

منبع : آرگا



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *