۷۴۴کوکی ها از خوشمزه ترین خوراکی ها هستند که شما می توانید از آن ها استفاده کرده و همانطور که از نان این خوراکی های خوشمزه پیدا می باشد این خوراکی ها را راحت می توانید تهیه کنید.کوکی های آمریکایی در این کشور و سایر کشور های جهان معروف می باشند و طعم بسیار خوبی داشته و در نهایت شما می توانید آن ها را به راحتی در خانه تان تهیه کرده و با شیر گرم و یا قهوه و سایر نوشیدنی های گرم مورد استفاده قرار دهید. در ادامه شما را با طرز تهیه کوکی آمریکایی آشنا خواهیم کرد.

کوکی با شکلات چیپسی

طرز تهیه کوکی آمریکایی

کوکی امریکایی از خوشمزه ترین کوکی های موجود در میان شیرینی ها می باشد و باید این موضوع را یادتان نرود که برای تهیه این خوراکی ها می توانید از شکر سفید و یا قهوه ای استفاده کنید و بهترین توصیه ای که می شود در این میان به شما کرد این است که از شکر قهوه ای استفاده کنید و رنگ آن ها را زیبا تر کنید.

مواد لازم برای تهیه کوکی خوشمزه

  • کره ۲۰۰ گرم
  • تخم‌مرغ دو عدد
  • شکر قهوه ای یک پیمانه
  • شکر سفید نصف پیمانه
  • گردو خرد شده یک پیمانه
  • چیپس شکلاتی یک و نیم پیمانه
  • بکینگ پودر یک قاشق چای خوری
  • آرد دو و نیم پیمانه

ساختن کوکی در خانه

روش پخت کوکی امریکایی

ابتدایی ترین کار برای این که بتوانید کیک و شیرینی های خوب بسازید این است که ابتدا مواد را از یخچال در بیاورید و بگذارید نیم ساعت در محیط باشند تا با محیط هم دما شوند. شما می توانید از لیوان های دسته دار فرانسوی برای اندازه کردن پیمانه ها استفاده کنید و اگر پیمانه دیگری دارید می توانید با استفاده از آن تمامی مواد را اندازه کرده و در نهایت باید فر را روشن کنید و آن را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دهید تا گرم شود.

بخوانید:  معرفی تجهیزات چای ماچا برای دم آوری + طرز استفاده از ماچاست

در مرحله معدی باید آرد و بکینگ پودر را با یک دیگر ترکیب کرده و سه بار یا بیشتر آن را الک کنید تا پف خوبی به کوکی های شما بدهد. بعد از اینکار باید به سراغ کره ها بروید و ان ها را با شکر سفید و قهوه ای به نحوی هم بزنید که یکدست شده و بوی خامی گرفته شود. در این میان باید یادتان نرود که دور کاسه را دور گیری کنید تا همه کره ها به خوبی هم بخورد و یکدست شود.

خمیر کوکی به راحتی تهیه می شود و کافی است شما به کرده ها تخم مرغ ها را اضافه کنید و با اضافه کردن هر کدام یک دقیقه آن را هم بزنید تا به خوبی این مواد با یک دیگر ترکیب شوند. بعد از این که مواد یکدست شد می توانید به راحتی گردو و چیپس های شکلاتی را به آن ها اضافه کرده و مواد را در این بخش باید با لیسک هم بزنید. در این میان باید آرد را که با بکینگ پودر الک کرده اید ترکیب کنید و مواد شما باید حالت خمیری داشته باشد و به دست شما نچسبد.

بخوانید:  طرز تهیه اشترودل مرغ و قارچ لذیذ و محبوب

خمیر تهیه شده را باید به مدت ۳۰ دقیقه در دمای محیط استراحت دهید و همچنین می توانید با غذا ساز خمیر را تهیه کنید تا گرم نشود و روغن اضافی آن خارج نگردد. در ادامه بعد از این که خمیر شما استراحت کرد می توانید مقدار کمی به اندازه گردو از ان بردارید و گرد کنید و روی کاغذ روغنی سینی فر گذاشته و به مدت ۱۲ الی ۱۵ دقیقه درون فر قرار دهید که از قبل آن را گرم کرده اید و روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد قرار دارد. بعد از پخته شدن شما می توانید این کوکی های خوشمزه را به راحتی از روی سینی فر جدا کرده و با نوشیدنی های مختلف میل کنید و از طعم خوب آن لذت ببرید.

درست کردن کوکی در خانه

نکاتی برای ترد و خوشمزه تر شدن کوکی ها

  • به هیچ عنوان از مقدار مواد کم و زیاد نکنید زیرا این کار می تواند تاثیرات بسیار زیادی روی مزه کوکی ها داشته باشد.
  • حتما این کوکی ها را گرد کرده و بعد داخل فر قرار دهید و یادتان نرود که این موضوع به دلیل داشتن کره است و بعد از پخت این کوکی ها خودشان باز می شوند و شکل خوبی می گیرند.
  • کوکی های تهیه شده را می تواند در دمای خانه و در ظرف در دار تا چند روز نگه داری نمایید ولی یادتان نرود که اگر این مورد را درون یخچال قرار می دهید به دلیل داشتن کره امکان سفت شدنشان وجود دارد از این رو بعد از خارج کردن از یخچال باید ساعتی را به آن اجازه دهید تا به دمای محیط رسیده و گرم شوند.
  • استفاده از شکلات های مرغوب باعث خوشمزه تر شدن شیرینی های شما می شوند از این رو بهتر است از شکلات های ترکی و یا هلندی استفاده کنید تا طعم خوبی به کوکی های خود بدهید.
  • قبل از استفاده از جوش شیرین و بکینگ پودر می توانید آن ها را تست کنید و با اینکار می توان از سالم بودن و کارکرد بهتر آن ها اطمینان پیدا کرد.
  • می توانید مقداری چیپس شکلاتی را برای تزیین نگه داشته و آن ها را روی کوکی ها قرار دهید تا بتوانید شکل زیبایی از آن ها تهیه کرده و برای مهمانی ها این مورد را تهیه کنید.
بخوانید:  طرز تهیه انواع ته دیگ سیب زمینی با طعم های عالی برای غذاهای مختلف

درست کردن کوکی های شکلاتی

امیدواریم که شما از طرز تهیه کوکی آمریکایی لذت برده باشید و در ادامه می توانید با استفاده از لینک های طرز تهیه کوکی خیس و طرز تهیه کوکی اورئو اطلاعاتی را نیز در مورد پخت آن ها کسب کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *