مهدی علیزاده مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت؛ اتوبوس‌های جدید از محل قرارداد‌های شهرداری و از طریق شرکت‌های داخلی تأمین و به ناوگان اضافه شدند.

وی با بیان اینکه مدیریت شهری فعلی توجه ویژه‌ای به حوزه حمل و نقل دارد، اظهار کرد: تعداد اتوبوس‌های نوسازی شده شهر تهران به بیش از ۹۴۰ دستگاه رسیده که در خطوط به کار گیری شده است.

علیزاده ادامه داد: سال گذشته با توجه به نیاز مردم غرب تهران در مرحله نخست، نوسازی ناوگان تعدادی از خطوط اتوبوسرانی در مناطق غربی انجام شد و در این مرحله نوسازی خطوط شرقی و جنوبی پایتخت در دستور کار قرار گرفت.

علیزاده با اشاره به اینکه با کمک مجموعه خودرو سرویس شهر ۴۱۶ دستگاه اتوبوس را به غرب تهران تحویل دادیم، خاطرنشان کرد: ناوگان جدید اتوبوسرانی پس از نصب ردیاب، کارتخوان و تجهیزات لازم در پهنه شرق و جنوب تهران بکارگیری شده و شهروندان مناطق ۱۸، ۱۹، ۱۷، ۷،۱۴، ۲۰، از خدمات این اتوبوس‌ها بهره مند می‌شوند.  

بخوانید:  کیفیت هوا در پایتخت قابل قبول است

وی با بیان اینکه تهران برای رسیدن به شرایط مطلوب باید ۷۵۰۰ دستگاه اتوبوس داشته باشد، تصریح کرد: با اضافه شدن اتوبوس‌های نو اتوبوس‌های فرسوده از خطوط خارج می‌شوند و انشالله تا پایان سال با رشد چشمگیر ناوگان اتوبوسرانی چهره شهر تغییر خواهد کرد و باعث رضایتمندی مردم خواهد شد.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با اشاره به اینکه ضمن نوسازی ناوگان به بحث بازسازی هم توجه ویژه داریم، خاطر نشان کرد: در مجموع ۴۶۴ دستگاه اتوبوس به طور کامل اورهال شدند و با نوسازی انجام شده، اتوبوس‌های شاغل در تهران به ۲۱۵۰ دستگاه رسید که جهش بسیار خوبی داشت.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *