مهاجرت تجربه ای مهم در زندگی هر فرد بوده و با توجه به شرایط تحصیلی و کاری می‌ توانید ویزای مختلفی دریافت کنید. اما در این بخش درباره نحوه مهاجرت زیر ۱۸ سال و شرایط مهم آن صبحت می کنیم.

مهاجرت برای افراد 18 سال

همه چیز درباره مهاجرت زیر ۱۸ سال:

هر ساله افراد زیادی با این شرایط سنی نیز اقدام به مهاجرت می کنند. این نوع مهاجرت نیاز به رضایت والدین دارد. شما برای تقاضای خود می توانید مدارک لازم را داشته باشید.

مهاجرت برای افراد کم سن

رضایت نامه والدین یکی از مواردی بوده که باید در داشتن این مهاجرت به آن توجه کنید. یک رضایت نامه از سرپرست نیز باید موجود باشد. در صورتی که مهاجرت شما یک مهاجرت تحصیلی است ابتدا باید از سوی مدرسه های بین المللی این کشور اقدام به تاییده تحصیلی کنید. با طی مراحل و مدارک تحصیلی و مصاحبه نیز می توانید اقدام به‌ دیگر مراحل مهاجرت کنید‌.

بخوانید:  معرفی بهترین شهرهای توریستی ایران

مدارک لازم:

از مدارکی که در این زمینه نیاز دارید، نامه تمکن مالی، وثیقه مالی، گواهی اشتغال به تحصیل، ترجمه مدارک هویتی، ترجمه مدارک تحصیلی، گواهی عدم سوء پیشینه، تمکن مالی برای پسران و … از مهم ترین مدارکی بوده که باید آن را تهیه کنید و به همراه داشته باشید.

مهاجرت تحصیلی زیر 18 سال مهاجرت به انگلستان:

مهاجرت به این شیوه و با این شرایط در انگلستان چه شرایطی دارد؟ عمدتا مهاجرت های این‌ منطقه مهاجرت تحصیلی هستند‌. از میان راه های تحصیلی و مهاجرتی می توانید راه تحصیلی را برای مهاجرت در این سن انتخاب کنید که موقعیت تحصیلی و دانشگاهی مناسبی دارد. شما می توانید با شرایط مهاجرت به انگلستان بیشتر آشنا شوید.

شما می‌توانید در این سن از امکانات تحصیلی و مهاجرتی ویژه استفاده کنید. شما با اخذ پذیرش از دانشگاه های این‌ کشور می توانید، اقدام به مهاجرت کنید‌. اقدام به تحصیل در دانشگاه های این‌ کشور نیر از طریق رضایت والدین امکان پذیر است.

بخوانید:  پارک ملی بنف کانادا و با جاذبه های دیدنی و طبیعت چشم نواز

مهاجرت زیر سن قانونی

مهاجرت به کانادا:

مهاجرت تحصیلی به کشور کانادا نیز برای افراد زیر ۱۸ سال امکان پذیر می باشد. بعد از سن ۱۰ سالگی امکان مهاجرت برای فرزند شما وجود دارد. مدارس این کشور دارای اعتبارهای جهانی هستند. شما از طریق بورسیه تحصیلی نیز امکان مهاجرت دارید. راحت ترین راه مهاجرت به کانادا را می توانید در لینک مطالعه کنید.

بورسیه های تحصیلی برای افراد زیر ۱۸ سال در ای کشور امکان پذیر است‌.  کانادا موقعیت تحصیلی مناسبی داشته و از این حیث مورد توجه افراد زیادی برای ادامه تحصیل است و والدین ترجیح می دهند که فرزندان زیر ۱۸ سال نیز در این کشور ادامه تحصیل دهند.

مهاجرت به آلمان:

برای مهاجرت افراد زیر ۱۸ سال به آلمان می توانید ابتدا نامه پذیرش خود را از این دانشگاه ها دریافت کنید. تحصیل در مدارس و دانشگاه های دولتی این کشور نیز با وجود تسلط به زبان آلمانی امکان پذیر است. راهنمای مهاجرت به آلمان را می توانید در لینک مطالعه کنید.

بخوانید:  کویر رضا آباد سمنان و دیدنی ها و تفریحات آن

شما امکان مهاجرت تحصیلی به این‌ کشور را دارید و از شرایط آن نیز داشتن رضایت نامه والدین است. هزینه این نوع مهاجرت نیز با توجه به شرایط زندگی شما در این کشور و همچنین میزان دلار متغییر بوده و شما می توانید با وجود تمکن مالی در این کشور یک مهاجرت راحت داشته باشید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *