علیرضا زاکانی نامزد چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان در ارتباط با مهمترین اولویت دولت وی پس از انتخابات اظهار کرد: بزرگترین اولویتی که برای آینده داریم تبدیل، چالش‌ها به فرصت‌ها و بهره مندی حداکثری از فرصت‌ها است. این اقدام برای برای دو جهت خواهد بود.

وی ادامه داد:یک جهت گره از زندگی مردم باز کردن و سفره مردم را بزرگتر کردن و قدرت خرید آن‌ها را بالا بردن است. حل و فصل کردن مشکلات معیشتی، سلامت،مسکن و موضوعات مربوط به این مسائل، اهمیت فراوانی دارد.

زاکانی گفت:لذا بخش عظیمی از کار ما به این مسائل بازمی گردد. کسی نباید سر گرسنه بر بالین بگذارد نباید بی پولی از مهمترین مسائل مردم  باشد و موضوعات این چنین  و عزت مردم را نشانه می‌گیرد. مردم باید با عزت مسیر خود را طی کنند.

وی ادامه داد: بخش دوم ماجرا ناظر به نیاز‌های کشور است. زیرساخت‌های کشور توسعه و آبادانی کشور، حرکت در مسیر علم و فناوری، حرکت در مسیر توسعه زیرساخت‌ها پیشرفت و آبادنی ایران است.این دو مکمل یکدیگر هستند.

بخوانید:  نشست معاونان وزرای خارجه و نمایندگان ویژه بریکس در مسکو با حضور علی باقری

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: تا فوریت ما که رسیدگی به معیشت مردم است عمل درستی صورت نگیرد، بخش دوم که ساخت آبادنی ایران است عملی نخواهد بود و لذا هر دو مسیر را با هم و با فوریت رسیدگی می کنیم و به معیشت مردم توجه بشتری خواهیم داشت.

وی گفت:در این مسیر حتما موانعی است از جمله کسانی که دنبال فساد اقتصادی هستند و یا ماندگاری خود را به ارتزاق از جیب ملت می‌بینند. مقابله با آن‌ها مقدم بر هر چیزی است.



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *