ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه تردد وسایل نقلیه از آزادراه تهران – شمال و محور چالوس مسیر(جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است گفت:  ترافیک سنگین در محور چالوس مسیر (شمال به جنوب) محدوده های پل دزدبن و انارک و حدفاصل سد کرج تا پورکان و محدوده بیلقان، محور هراز مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل وانا تا بایجان و در مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گزنک ، آب اسک ، پلور و پیست آبعلی  گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور فیروزکوه مسیر (شمال به جنوب) محدوده های گردنه امین آباد و شهر دماوند و  ترافیک نیمه سنگین در آزادراه رشت – قزوین محدوده شهر رودبار گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در آزادراه پردیس – تهران و در محور قدیم بومهن – تهران محدوده جاجرود  گزارش شده است.

بخوانید:  کاهش نسبی دما در نواحی شمال کشور از سوم تیر ماه

وی در خصوص آخرین وضعیت جوی ترافیکی سایر محورها گفت: ترافیک سنگین در آزادراه قزوین – کرج – تهران حدفاصل پل حصارک تا مهرویلا و پایانه شهیدکلانتری تا پل کلاک، آزادراه قم – تهران حدفاصل سعیدآباد تا پل شهید کاظمی و  محور فشم – تهران حدفاصل حاجی آباد تا رودک و محدوده گردنه قوچک گزارش شده است.

وی افزود: ترافیک سنگین در محور شهریار – تهران در برخی از مقاطع، محور آستارا – اردبیل و بالعکس در برخی از مقاطع گزارش شده است.

محرابی نیا در خصوص انسدادهای اخیر گفت:  هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید و رباط پشت بادام – بیاضه گزارش شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *