مرداب سراوان در رشت یکی از دیدنی‌ ترین نواحی رشت بوده که علاقه‌ مندان زیادی دارد و شما می‌ توانید در این بخش با طبیعت بکر این ناحیه آشنا شوید. این مرداب شگفتی های زیادی دارد.

معرفی دریاچه سراوان

معرفی مرداب سراوان:

این مرداب بسیار هیجان انگیز بوده و تجربه سفر فوق العاده را می‌ توانید در این نواحی داشته باشید. دریاچه جنگلی دارای طبیعت سرسبزی بوده و در فصل‌ های مختلفی از سال می‌توان از زیبایی آن لذت ببرید.

جنگل های سراوان

این پارک جنگلی با دیدنی‌ های طبیعی خود امروز یکی از جاذبه‌ های گردشگری در نواحی رشت بوده و ارسال علاقه‌ مندان زیادی دارد. دریاچه موجود در این جنگل دارای تفریحات زیادی بوده و می‌ توانید در این جنگل قایقرانی کنید. طول این مرداب در برخی نقاط به ۳۰۰ متر نیز می‌ رسد. عکاسی کردن از فضای سرسبز و بکر این نواحی نیز یکی دیگر از تجربی‌ هایی بوده که به شما توصیه می‌ کنیم این تجربه را داشته باشید.

بخوانید:  مقایسه قوانین پروازهای داخلی و خارجی

میزان رطوبت در این نواحی نیز بالا است و شما می‌ توانید در فصل بهار طبیعت سرسبزتری از این منطقه را مشاهده کنید. این جنگل‌ های توریستی امروزه مکان مناسبی برای گردشگران بوده و همانطور که مشاهده می‌ کنید، لایه‌ های روی دریاچه پوشیده از خزه‌های سبز هستند.

دریاچه سراوان

جنگل‌ های مردابی یکی از بزرگ‌ ترین جنگل‌ های سرسبز در شمال ایران بوده و علاقه مندان زیادی دارد. با وجود امکانات رفاهی این منطقه مقصد علاقه‌ مندان و گردشگران زیادی است. با معرفی مکان های دیدنی رشت شما می توانید یک تجربه عالی داشته باشید.

امکانات تفریحی و رفاهی:

با ورود به جنگل و تماشای دریاچه لایه‌ هایی از خزه‌ های سرسبز را مشاهده می‌ کنید که دیدنی‌ تر شده است. از مهم ترین امکاناتی که در این نواحی وجود دارد، می‌ توان به قایقرانی اشاره کرد که شما می‌ توانید به خوبی از نزدیک طبیعت دریاچه را لمس کنید. جنگل و مرداب سراوان دیدنی های زیادی داشته و در ادامه با آن ها آشنا خواهید شد.

بخوانید:  بازدید از تپه های سیلک با قدمت تاریخی کم نظیر

مکان های دیدنی سراوان

این منطقه دارای تنوع لاک پشت‌ ها بوده و گونه‌ های گیاهی و جانوری متنوع نیز در آن یافت می‌ شود. شما می‌ توانید در این جنگل با استفاده از تفریحات دوچرخه سواری تجربه‌ های جذابی داشته باشد.

پینت بال و دیگر تفریحات ورزشی نیز در این مجموعه امکان‌ پذیر است. عکاسی در این طبیعت زیبا و دیدنی نیز تجربه دیگری بوده که شما می‌ توانید از وجود آن لذت ببرید. پیک نیک‌ های تفریحی و گروهی در این منطقه نیز تجربه دیگر بوده که به شما توصیه می‌ کنیم. شما می‌ توانید با کمپ‌های گروهی در این نواحی یک روز عالی را سپری کنید.

مرداب سراوان

شرایط آب و هوایی:

موقعیت آب و هوای این منطقه نیز نسبتا مناسب بوده و شما می‌ توانید یک روز عالی را در این نواحی داشته باشید. در فصل بهار این منطقه خنک بوده و به راحتی برای شما امکان یک پیک نیک و تفریح وجود دارد. پوشش‌ های گیاهی این نواحی نیز تنوع زیادی داشته و شما می‌ توانید با آنها آشنا شوید.

بخوانید:  دیدنی های پاسارگاد شیراز از آرامگاه کوروش تا نقش رستم

برای بازدید از دیدنی های این‌ نواحی شما علاقه مندان و گردشگران می توانید فصل های مختلفی از سال را انتخاب کنید. در اطراف این نواحی نیز جاذبه‌های گردشگری زیادی وجود داشته که می توانید با آن ها آشنا شوید. این مرداب از جنگل های رشت بوده و علاقه مندان زیادی دارد.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *