جزیره کیش یکی از نواحی توریستی و مهم ایران بوده که شما می‌ توانید سفری امن در آن داشته باشید. با استفاده از مزایای کارت کیشوندی نیز می‌ توانید در طی سفر خود از مزیت‌ های بیشتری بهره‌ مند شوید.

مزایای کارت کیشوندی

مزایای کارت کیشوندی را بدانید:

این کارت با توجه به مزیت‌ های مختلفی که داشته می‌ تواند برای فعالیت‌ های مختلف شما استفاده شود. مهم ترین مزیتی که این دسته از کارت‌ ها می‌ تواند داشته باشد، برای ساکنان کیش بوده ورود و خروج جزیره را با استفاده از پلاک کیش خواهند داشت.

کاربردهای کارت کیشوندی

استفاده از برخی تخفیف‌ ها برای مراکز ورزشی و تفریحات کیش نیز مزیت دیگر کارت‌ های کیشوندی بوده شما می‌ توانید این کارت را با استفاده از کارت ملی و اوراق هویتی در سازمان‌ های مختلف کیش دریافت کنید.

انواع کارت‌ های کیشوندی:

این کارت‌ ها انواع مختلفی داشته و در نوع آنها نیز تفاوت‌ هایی وجود دارد. این کارت در ۶ رنگ مختلف صادر شده و هر رنگ نشان دهنده فعالیت بوده و راه‌ های مختلفی برای دریافت آن وجود دارد. کارت کشبندی تجار داخلی کرمی رنگ و کارت‌ های کیشوندی بومیان این جزیره نیز سبز رنگ است. این کارت ها از نظر مزایا تفاوتی ندارند.

بخوانید:  بررسی روش‌های مهاجرت به کانادا

کارت کیشوندی برای استفاده

بهترین روش دریافت کارت‌ های کیش‌وندی:

این کارت ها در واقع یک نوع کارت شناسایی بوده که برای شاغل‌ ها و ساکنین این شهر صادر می‌ شود. محتوای این کارت‌ ها یکسان ولی رنگ‌ های متفاوتی دارند. بستگی به نوع فعالیت و اقامت شما در این نواحی می‌ توانید از این کار را استفاده کنید. این کار را توسط سازمان منطقه آزاد کیش صادر شده و دارندگان این کارها می‌ توانند مزیت‌های زیادی را بهره‌ مند شوند.

مزیت  کارت های کیشوندی چیست؟

به طور خلاصه این کار را با وجود تخفیف‌ هایی که داشته برای مراکز ورزشی تجاری تفریحی و رستوران‌ های کیش نیز کاربرد و استفاده زیادی دارند. امکان ورود و خروج خودرو با استفاده از پلاک‌ های کیش نیز با این کارت‌ ها ممکن بوده شما می‌ توانید، وسایل شخصی خود را از جزیره کیش با استفاده از این کارت‌ ها خارج کنید. استفاده از خودرویی که مجهز به پلاک کیش بوده در  شهرهای دیگر با استفاده از این کار امکان‌ پذیر خواهد بود.

بخوانید:  پارک یخی دبی و تفریحات مهیج آن

کارت کیشوندی چیست

بهترین راه برای دریافت کارت کیشوندی خرید ملک بوده که به راحتی می‌ توانید این کارت را دریافت کنید. البته با پیدا کردن شغل نیز می‌ توانید به روش کم هزینه این کارت را دریافت کنید. این کارت را می‌ توان یک کارت شناسایی به شمار آورد که ساکنین و شاغل این شهر از آن استفاده می‌ کنند.

بومیان این شهر کارفرما ها کارمندان دولتی دانشجویان و یا سرمایه‌ گذاران از افرادی بوده که می‌ توانند این کارت را دریافت کنند. این کارت با وجود مزیت های خود می تواند برای سفر به کیش نیز مناسب باشد. اگر قصد دارید به مدت زمان طولانی تری در این شهر ساکن باشید، حتما باید از مزیت های این کارت استفاده کنید.

منبع : آرگا

برچسب :



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *