تیم های فوتبال پرسپولیس و استقلال بعد از پایان لیگ هم دست از درگیری برنداشتند و رضا درویش و فرشید سمیعی مدیرعاملان سرخابی در یک برنامه تلویزیونی به مشاجره با یکدیگر پرداختند. 

رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس پاسخ تندی به اظهارات فرشید سمیعی داد و گفت: ایشان در برخی ساعات از روز توهماتی می‌زنند! برخی باشگاه ها به صورت نامه رسمی به ما قهرمانی را تبریک گفتند. بیشترین تیمی که از داوری ضربه خورده پرسپولیس است. شما از کجا صد میلیارد تومان پول داشتید که بیرانوند را بخرید؟بلانکو اول به ما پیشنهاد شد که کادرفنی گفت او را با این رقم نمی‌خواهیم. من از هواداران عذرخواهی می‌کنم که مجبور شدند صحبت های ایشان را تحمل کنند.  آقای سمیعی وقاحت را به بالاترین حد رسانده است. آقای حجت کریمی یک چیزی می‌دانست که سمیعی  را اخراج کرد.

فرشید سمیعی سرپرست  مدیرعاملی باشگاه استقلال هم به اظهارات درویش واکنش نشان داد و گفت: واقعا برای ادبیات چاله میدانی آقای درویش متاسف هستم. ایشان با این سن و سال در محافل خصوصی ادبیات بسیار بدتر این هم دارند. یک اشتباه قهرمانی را از ما گرفت، چرا ناراحت هستید که ما پیگیری کنیم؟ چه کسی این حق را به شما داده است که از همه چیز مصونیت داشته باشید. آقای درویش! مسائل داخلی باشگاه ما به شما هیچ ربطی ندارد. 

بخوانید:  در لحظات حساس هنوز هم کمی شکننده هستیم

جمله عجیب و باور نکردنی رضا درویش خطاب به فرشید سمیعی روی آنتن زنده این بود که بیان کرد: وقت کردی لهجه ات را جراحی کن!



Source link

سهام:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *